طرح سراسری افتتاح مراکز تابستانه قرآنی در اردن
کد خبر: 3976145
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰

طرح سراسری افتتاح مراکز تابستانه قرآنی در اردن

انجمن ملی صیانت از قرآن کریم اردن، طرح ملی افتتاح صدها مرکز تابستانه قرآنی را ضمن ترسیم اهداف معنوی آن به اجرا می‌گذارد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری «الانباط»،  انجمن صیانت از قرآن کریم اردن مقدمات سی‌امین طرح ملی حفاظت از قرآن کریم را با نام «مراکز تابستانه قرآنی» به پایان رسانده و از 29 ژوئن(8 تیر) این طرح با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با شیوع کرونا اجرا می‌شود.

حسین عساف، مدیر کل انجمن صیانت از قرآن کریم اردن در بیانیه‌ای خبری گفت: این انجمن برنامه‌های مراکز جدید و تابستانه قرآنی را تکمیل کرده که منطبق با سیاست‌ها و اهداف انجمن است.

عساف ضمن درخواست از پدران و مادران اردنی برای ثبت نام فرزندانشان در این طرح تأکید کرد که تزکیه نفس، مصون ماندن جوانان از رفیق و رفتارهای بد و تقویت ارزش‌های والای انسانی و مؤثر در ساختن جامعه و کشور، ایمن ماندن از افراط‌گرایی با پیروی از خط مشی معتدل و میانه‌رو برخاسته از قرآن کریم و سنت پاک نبوی از جمله اهداف این طرح ملی قرآنی در اردن است.

مدیر کل انجمن با اشاره به استقرار مراکز این انجمن در همه استان‌های اردن گفت: امیدواریم همه معلمان و کادر آموزشی این طرح تلاش خود را به کار گیرند تا طرح امسال هم ممتاز و عالی اجرا شود به خصوص که با جشن‌های یکصدمین سال تأسیس کشور و سی‌امین سال تأسیس این انجمن همزمان شده است.

انتهای پیام
captcha