حمایت 6 هزار فردیسی از فرزندان ایتام و محسنین
کد خبر: 3976212
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

حمایت 6 هزار فردیسی از فرزندان ایتام و محسنین

رئیس کمیته امداد امام(ره) فردیس گفت: تعداد حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین فردیس به بیش از شش هزار نفر رسید.

حمایت 6 هزار فردیسی از فرزندان ایتام و محسنین

به گزارش ایکنا از البرز، حسین باریکانی، رئیس کمیته امام خمینی(ره) فردیس، 18 خرداد در حاشیه بازدید از یکی از مراکز نیکوکاری فردیس با اشاره به توجه و استقبال مردم نیکوکار به طرح اکرام ایتام و محسنین، اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال جاری، بیش از یک هزار نفر از نیکوکاران فردیس در طرح اکرام و محسنین ثبت‌ نام کردند.

وی با بیان اینکه در طرح اکرام ایتام و محسنین حامیان با شماره کارت اختصاصی وجوه اهدایی را به‌ حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون معادل یک میلیارد تومان از سمت حامیان به حساب فرزندان مددجویان کمیته امداد امام(ره) فردیس در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین واریز شده است.

رئیس کمیته امداد امام(ره) فردیس گفت: در حال حاضر حدود ۲۰۰ فرزند طرح اکرام ایتام و ۳۷۶ فرزند طرح محسنین مورد حمایت کمیته امداد فردیس هستند که توسط بیش از شش هزار حامی حمایت می‌شوند.

وی افزود: با واریز بیش از چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین توسط حامیان فردیس رشد ۱۰۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم خورد.

این مسئول استفاده از بسترهای الکترونیکی را برای جذب حامیان میسر دانست و افزود: مشارکت حضوری و مراجعه به دفاتر کمیته امداد در قالب این طرح فعلاً انجام نمی‌شود و نیکوکاران می‌توانند در این پویش با نام‌نویسی در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین و پرداخت نقدی مستقیم به‌حساب ایتام و محسنین از طریق سامانه ekram.emdad.ir اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha