تقدیر از پروژه‌های قرآنی آستان مقدس حسینی
کد خبر: 3976270
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲

تقدیر از پروژه‌های قرآنی آستان مقدس حسینی

رئیس دیوان اوقاف شیعیان عراق از پروژه‌های قرآنی دارالقرآن آستان مقدس حسینی و فعالیت‌های متنوع این آستان در داخل و خارج از عراق تقدیر کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان حسینی، شیخ حسن المنصوری، مشاور دبیرکل آستان مقدس حسینی در امور قرآنی به همراه هیئتی قرآنی از این آستان، ضمن حضور در دفتر حیدر حسن الشمری، رئیس دیوان اوقاف شیعیان عراق در بغداد، با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.
 
هیئت آستان حسینی در این دیدار خلاصه‌ای از شاخص‌ترین پروژه‌های قرآنی دارالقرآن آستان حسینی در داخل و خارج عراق و مهمترین برنامه‌های آینده این مرکز را ارائه دادند.
 
این هیئت همچنین آخرین کتاب‌های چاپ شده دارالقرآن با عنوان «راهنمای پروژه‌های دارالقرآن الکریم» که بر پایه تجربیات 13 ساله این مرکز در فعالیت‌های قرآنی انجام شده است و همچنین کتاب «رحلة الآیات» را که مربوط به فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی متنوع مرکز تبلیغ قرآنی بین‌المللی در کشورهای غرب آسیا است، همراه با چند کتاب و نشریه این مرکز به رئیس دیوان اوقاف شیعیان عراق هدیه کردند.
 
الشمری هم پس از مطلع شدن از پروژه‌ها و برنامه‌های قرآنی دارالقرآن آستان حسینی، این فعالیت‌ها را که در داخل و خارج عراق با موفقیت بسیاری در گسترش روحیه فرهنگ قرآنی پیروان اهل بیت (علیهم السلام) روبرو بوده است، ستود.
 
رئیس دیوان اوقاف شیعیان عراق بر ضرورت ادامه همکاری و ارتباط مشترک میان عتبات مقدسه و زیارتگاه‌های عراق به منظور ارائه گام‌های روشن برای دستیابی به اهداف مطلوب به ویژه در زمینه قرآنی تأکید کرد.
 
در این دیدار، هناء الطائی، نایب رئیس کمیسیون اوقاف پارلمان عراق و سیدعمار الموسوی، مدیر دارالقرآن آستان مقدس امامین کاظمین(ع) نیز حضور داشتند.
 
تقدیر از پروژه های قرآنی داخلی و خارجی آستان مقدس حسینی
انتهای پیام
captcha