درخشش بانوان اهل بصره در مسابقه قرآنی «فاتحة الکتاب»
کد خبر: 3984820
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰

درخشش بانوان اهل بصره در مسابقه قرآنی «فاتحة الکتاب»

بانوان حافظ قرآن اهل بصره عراق موفق شدند در مسابقه بین‌المللی حفظ قرآن «فاتحة الکتاب» که از سوی دانشگاه علوم اسلامی امام کاظم(ع) برگزار شده بود، حائز رتبه شوند.

به گزارش ایکنا به نقل از دار القرآن آستان حسینی، صفاء السیلاوی، مسئول مرکز رسانه قرآنی دارالقرآن آستان مقدس حسینی درباره این مسابقه گفت: در مسابقه بین‌المللی فاتحة الکتاب که به همت دانشگاه علوم اسلامی امام کاظم(ع) و با مشارکت حافظان قرآن از کشورهای جهان برگزار شد، بانوان حافظ قرآن دارالقرآن آستان حسینی شعبه بصره رتبه‌های خوبی کسب کردند.
 
السیلاوی ادامه داد: در این مسابقه بین‌المللی که به صورت سالانه در رشته حفظ قرآن و احکام تجوید برگزار می‌شود، 67 حافظ قرآن مرد و زن از کشورهای عراق، مراکش، پاکستان، الجزایر، هند، اندونزی، مصر و ایران شرکت کردند و از طریق فضای مجازی به رقابت پرداختند.
 
وی بیان کرد: پس از اعلام نتایج مشخص شد «امانی حسن عبد علی» از قرآن‌آموزان دارالقرآن شعبه بصره رتبه اول را در رشته حفظ کل قرآن کریم کسب کرده است و همچنین «منی فهد عبد علی» در رشته حفظ 20 جزء و «زهراء صباح هادی» از استان بصره در رشته حفظ 10 جزء رتبه‌های دوم و سوم را به دست آورده‌اند.
انتهای پیام
captcha