دعوت مهد قرآن به مشارکت فعال در انتخابات ریاست جمهوری
کد خبر: 3976297
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹

دعوت مهد قرآن به مشارکت فعال در انتخابات ریاست جمهوری

موسسه مهد قرآن با صدور بیانیه‌ای، ضمن دعوت از مردم برای شرکت در سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، مدیران، اساتید، مربیان و کارکنان عضو این موسسه را در سراسر را برابر مشارکت مورد تأکید قرار داد.

به گزارش ایکنا، موسسه مهد قرآن با صدور بیانیه‌ای، ضمن دعوت از مردم برای شرکت در سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، حضور مدیران، اساتید، مربیان، حافظان قرآن و کارکنان عضو این موسسه را در سراسر کشور برای مشارکت در این انتخابات مورد تأکید قرار داد.

متن این بیانیه بدین شرح است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

مشارکت در سرنوشت فردی و جمعی از نظر اسلام نه تنخا یک حق بلکه یک وظیفه شرعی است، از همین منظر انتخاب فرد اصلح فراتر از تکلیف، ادای یک امانت است که برعهده فرد فرد ماست که قطعاً در برابر خداوند، مسئولیت پاسخگویی آن را خواهیم داشت. با توجه به آموزه های قرآنی، انتخاباتی همراه با بصیرت، مشارکت اجتماعی و انتخاب صحیح، شایسته جامعه اسلامی است.

موسسه کشوری مهد قرآن به عنوان یک مرکز آموزش قرآن مردم نهاد و غیرسیاسی و عدم وابستگی به حزب یا هر جناح را در اساسنامه خود مورد تآکید قرار داده است.

بدین وسیله از مدیران مهد قرآن دفاتر استان‌ها، شعب و کانون‌های شهرستان، اساتید، مربیان و حافظان قرآن، کارکنان و خانواده‌های عضو دعوت می‌کند تا در روز ۲۸ خردادماه با شور و شعور انقلابی در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر و فرد اصلح را برای ریاست قوه مجریه کشور انتخاب کنند.

دفتر مرکزی مهد قرآن

تهران _ خرداد ۱۴۰۰»

انتهای پیام
captcha