نشست «تحلیل مناظره‌ اول و دوم کاندیداهای ریاست جمهوری» برگزار می‌شود
کد خبر: 3976748
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸

نشست «تحلیل مناظره‌ اول و دوم کاندیداهای ریاست جمهوری» برگزار می‌شود

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان از برگزاری گفت‌وگوی دانشجویی «تحلیل مناظره‌ اول و دوم کاندیداهای ریاست جمهوری» به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی در کردستان خبر داد.

ارسالی/ گفتگوی دانشجویی «تحلیل مناظره‌ اول ودوم کاندیداهای ریاست جمهوری» برگزار می‌شودمجید آوج، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، دانشجویان را پیشرو در مباحث علمی و سیاسی دانست و اظهار کرد: نیروی دانشجو، نیروی متخصص و نیرویی است که برای آینده خودش برنامه دارد پس بهتر می‎‌تواند در تعیین سرنوشت و آینده کشور نقش داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه دانشجوی ما اطلاعات و بلوغ سیاسی دارد و از نظر بلوغ سیاسی در سطح بالایی قرار دارد و در همه‎ صحنه‎ها خوش درخشیده است، افزود: در این راستا نمی‌توان نقش دانشجویان را در عرصه انتخاب آگاهانه نادیده گرفت.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان از برگزاری گفتگوی دانشجویی «تحلیل مناظره‌ اول و دوم کاندیداهای ریاست جمهوری» به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی در کردستان خبر داد و بیان کرد: این نشست با حضور دانشجویان فعال سیاسی دانشگاه‌های مختلف استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری این گفتگوی دانشجویی در روز شنبه، 22 خردادماه در جهاددانشگاهی کردستان افزود: اعضای جامعه اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی، جامعه اسلامی دانشگاه کردستان، نماینده بسیج دانشجویی استان کردستان و دانشجویان فعال دانشگاه علوم پزشکی در این گفتگوی ویژه حضور دارند.

آوج با اشاره به برگزاری این نشست به صورت مجازی یادآور شد: لینک ورود به این نشست amjad.jde.ir/kd با رمز عبور۱۲۳۴ است و همچنین این نشست از طریق پیج انیستاگرامی به آدرس fjdkurd@ پخش خواهد شد.

انتهای پیام
captcha