بانوان در بصیرت‌افزایی انتخاباتی نقش مؤثری دارند
کد خبر: 3977432
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

بانوان در بصیرت‌افزایی انتخاباتی نقش مؤثری دارند

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان گفت: بانوان امروز در آستانه انتخابات همان نقش مهم بصیرت‌افزایی را دارند که در تمام طول دفاع مقدس پا به پای مردان جامعه داشتند.

مهمترین نقش زنان؛ بصیرت‌افزایی در آستانه انتخابات

به گزارش ایکنا از سمنان، محمدحسن سلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان، ظهر امروز، 24 خرداد در همایش «حس پروانگی» به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) ویژه فعالان حوزه حجاب و عفاف و رأی اولی‌ها برگزار شد با بیان اینکه زنان فداکار جامعه ما از ابتدای به ثمر نشستن انقلاب در خود احساس وظیفه کردند که از انقلاب و دستاوردهای آن نگهداری کنند اظهار کرد: زنان در دوران جنگ نقش تعیین‌کننده در زمینه بسیج کردن مردم، بصیرت‌افزایی در جامعه، خدمات اجتماعی و خدمت به محرومان و پشتیبانی از جنگ در همه ابعاد ایفا کردند و امروز نیز در آستانه انتخابات مانند گذشته نقش بصیرت‌افزایی خود را دارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یکی از میدان‌های مبارزه پیش را حضور در صحنه انتخابات دانست و افزود: این مهم برای تعیین سرنوشت کشور و روش اداره آن مهم و ضروری است.

سلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثمره قیام عاشورا در قرن حاضر و ثمره مجاهدت‌های امام راحل و یارانش بود، یادآور شد: با شکل‌گیری انقلاب اسلامی، اسلام و حکومت اسلامی بعد از قرن‌ها زنده شد و در متن زندگی مردم و جامعه قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه هرچه حضور ما برای حفظ آرمان‌های انقلاب بیشتر باشد به نفع مردم و کشور خواهد بود متذکر شد: با بهترین انتخاب، انقلاب اسلامی در مسیر هموارتری به مردم و جامعه خدمت خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha