گرامیداشت روز ملی تکریم امامزادگان در فسا
کد خبر: 3977628
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲

گرامیداشت روز ملی تکریم امامزادگان در فسا

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فسا از اجرای ویژه برنامه دهه کرامت روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان در آستان مقدس امامزاده شاهزاده قاسم(ع) این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، مهدی میری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فسا امروز، 25 خردادماه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه کرامت گفت: ویژه برنامه‌های دهه کرامت و روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء امروز ۲۵ خرداد در آستان مقدس امامزاده شاهزاده قاسم(ع) شهر فسا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله فیریکی زائران برگزار می‌شود.

 وی افزود: هدف از اجرای این برنامه که در قالب یک همایش برگزاری می‌شود؛ معرفی و آشنایی بیشتر مردم با بقاع متبرکه شاخص شهرستان فسا به ویژه امامزاده اسماعیل(ع)،امامزاده حسن(ع)، امامزاده ابراهیم(ع) و شاهزاده قاسم(ع) است و طی این برنامه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس در خصوص مقام و منزلت زراری اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام سخنرانی می‌کنند.

 میری همچنین از افتتاح و آغاز به کار کارگاه طرح شمیم خدمت بقعه متبرکه شاهزاده قاسم(ع) نیز همزمان با این برنامه خبر داد و گفت: این مجموعه که یک کارگاه خیاطی است برای ظرفیت آموزش ۵۰ هنرجو در نظر گرفته شده است و تلاش می‌کنیم با آموزش، توانمندسازی و افزایش دانش و مهارت افراد زمینه راه‌اندازی کسب و کارهای کوچک خانگی، ایجاد درآمد پایدار و در نتیجه رونق اقتصادی و معیشتی یک خانواده فراهم کنیم.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فسا تاکید کرد: تمامی امکانات و وسایل مورد نیاز جهت راه‌اندازی این کارگاه به همت خیرین و شورای امور خیر شهر فسا تامین شده است و این کارگاه با همکاری موسسه کارآفرینان جوان پویای پسا فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha