بستری ۳۴۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان
کد خبر: 3978191
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد؛

بستری ۳۴۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر در ۲۷ خرداد ماه، ۳۴۷ نفر است.

سعید کشمیری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۸ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۳۸ مورد به کرونا مثبت قطعی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۵۰  بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد ۴۱ نفر از آنها مثبت قطعی بوده‎اند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۳۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۲۰ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: متأسفانه امروز دو مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، یک آقا با ۴۳ سال سن با سابقه بیماری دیابت و یک خانم با ۴۱ سال سن بدون بیماری زمینه‌ای در استان بوشهر به ثبت رسید. تا کنون  ۱۲۱۵  نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر اظهار کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۴۷۹۲۴ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند. در حال حاضر ۵ شهرستان دشتستان، تنگستان، دشتی، کنگان و عسلویه در وضعیت قرمز، ۴ شهرستان گناوه، بوشهر، دیر و جم در وضعیت نارنجی و شهرستان دیلم در وضعیت زرد کرونایی قرار داشته که از شنبه ۲۹ خردادماه محدودیت‌های متناسب با این رنگبندی در شهرستان‌ها اعمال خواهد شد.

کشمیری افزود: با توجه به اینکه آمار بستری و فوتی استان بوشهر در حال افزایش است از هم استانی‌های عزیز خواهشمندم که در این ایام انتخابات فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کرده و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha