وظیفه یاران و دلسوزان انقلاب، دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات است
کد خبر: 3978069
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳
امام جمعه گناوه:

وظیفه یاران و دلسوزان انقلاب، دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات است

امام جمعه گناوه با اشاره به لزوم دعوت مردم به شرکت در انتخابات گفت: وظیفه همه یاران و دلسوزان انقلاب، دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات است.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام سید‌عبدالهادی رکنی حسینی، امام جمعه گناوه بعد از ظهر چهارشنبه بیست و شش خرداد در دیدار با فرمانده سپاه امام صادق(ع) و معاونین و نماینده ولی فقیه در سپاه استان گفت: انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در نظام اسلامی از اهمیت ویژه‌ای از لحاظ بین‌المللی، داخلی و منطقه‌ای برای کشور ما برخوردار است.

رکنی‌حسینی با اشاره به اهمیت انتخابات ۲۸ خرداد گفت: انتخابات یکی از مصادیق جامع امر امت با ولایت است و انتخابات ۲۸ خرداد همانگونه که رهبر معظم انقلاب بسیار تاکید فرمودند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

امام جمعه گناوه انتخابات ۲۸ خرداد را آزمایش مهمی برای مردم و انقلاب برشمرد و گفت: دشمنان نظام و ملت ایران در طول انقلاب اسلامی همواره تلاش کرده‌اند تا مردم را از نظام، انقلاب و ولایت مأیوس کنند و با قرار گرفتن در آستانه انتخابات نیز با بهره گیری از امپراطوری رسانه‌ای خود برای ناامید کردن و مأیوس کردن مردم و کاهش حضور پای صندوق‌های رأی دست به تبلیغات گسترده زده‌اند.

حجت‌الاسلام رکنی حسینی بیان کرد: امروز وظیفه همه یاران و دلسوزان انقلاب و کسانی که دل در گرو انقلاب و نظام اسلامی دارند، این است که مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت، ترغیب و تشویق کنند.

وی اضافه کرد: هر چه میزان مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، نظام اسلامی مستحکم‌تر می‌شود و در برابر توطئه‌های دشمنان با صلابت تر و با اقتدار بیشتر به راه خود ادامه می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه در انتخابات پیش رو دو امر مهم کرونا و دلسردی مردم از برخی سیاست‌های اجرایی کشور می‌تواند بر حضور مردم مؤثر باشد تصریح کرد: همه باید مردم را ضمن تشویق به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به شرکت در انتخابات تشویق و ترغیب کنند.

وی افزود: سخنان و فرمایشات رهبری همیشه در جامعه راهگشا و امید‌آفرین است و به تعبیر فرمایش رهبری اگر مردم گلایه‌هایی نیز دارند نباید باعث دلسردی در حضور پای صندوق‌های رأی شود.

امام جمعه گناوه یادآور شد: در انتخابات امسال همه دوستداران نظام و انقلاب در شهرستان گناوه پای کار آمده‌اند و در این صحنه سرنوشت‌ساز با وحدت و انسجام و اتحاد در کنار هم حضور یافته‌اند که یادآور اوایل انقلاب است.

وی گفت: وحدت نیروهای انقلاب نه تنها در صحنه انتخابات و در مقطع خاص بلکه در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها باید تداوم یابد و همیشه این اتحاد و همدلی و وحدت وجود داشته باشد و در جامعه امیدآفرینی کند.

حجت الاسلام رکنی حسینی بیان کرد: نیروهای انقلاب و دوستداران نظام نباید به دست فراموشی سپرده شوند و باید موج انقلابی ایجاد شده را حفظ کرد.

وی افزود: مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان گناوه همیشه در عرصه‌های انقلاب پیشتاز بوده است و در انتخابات ۲۸ خرداد نیز حضوری باشکوه خواهند داشت.

امام جمعه گناوه خاطرنشان کرد: مردم شهرستان گناوه همگام با همه ملت ایران در لبیک به ندای رهبری و دلسوزان نظام در روز ۲۸ خرداد با مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی، حماسه‌ای به یاد ماندنی خلق کرده و برگ زرین دیگری بر کارنامه افتخارات خود ثبت خواهند کرد و دشمنان نظام و انقلاب را مأیوس و ناامید و توطئه‌های آنها را خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha