نیروهای پلیس، آمادگی کامل برای تأمین امنیت انتخابات 1400 را دارند
کد خبر: 3978070
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴
فرمانده انتظامی استان بوشهر:

نیروهای پلیس، آمادگی کامل برای تأمین امنیت انتخابات 1400 را دارند

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره اقدامات صورت گرفته جهت تامین امنیت برگزاری انتخابات گفت: نیروهای پلیس با تمام توان و آمادگی کامل برای انجام این ماموریت بزرگ آماده هستند.

به گزارش ایکنا از بوشهر، سرهنگ حیدر سوسنی، فرمانده انتظامی استان بوشهر عصر چهارشنبه بیست و شش خرداد در گفت‌وگو با اصحاب‌رسانه‌ گفت: فرماندهی انتظامی استان بوشهر از ۶ ماه قبل نشست‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و تدابیر لازم را برای آموزش و سازماندهی کارکنان پلیس در راستای تامین امنیت انتخابات پیش رو تدارک دیده‌است.

سوسنی با اشاره به هماهنگی با واحدهای مختلف امنیتی و انتظامی بیان کرد: با واحدهای برون‌سازمانی شامل سپاه پاسداران، بسیج مردمی، دریابانی و سایر ارگان‌ها و نهادهای امنیتی و انتظامی هماهنگی‌های لازم انجام شده و آمادگی 100 درصد وجود دارد تا در روز ۲۸ خرداد برگ زرین دیگری بر افتخارات جمهوری اسلامی ایران در استان بوشهر افزوده شود.

سوسنی با بیان اینکه از ۲۶ خردادماه تا اطلاع ثانوی نیروهای پلیس استان بوشهر در آماده باش کامل هستند، افزود: در تخلفات انتخاباتی اگر جرمی محرز باشد، به طور قطع نیروهای انتظامی برخورد می‌کنند و به عنوان ضابط قضائی مدارک و اسناد تخلفات را جمع‌آوری و در اختیار مرجع قضائی قرار خواهند داد.

سوسنی با تاکید بر لزوم همکاری مردم شریف استان بوشهر با نیروی انتظامی برای تامین امنیت انتخابات، اضافه کرد: نیروهای پلیس با تمام توان و آمادگی کامل برای انجام این ماموریت بزرگ آماده هستند و به طور قطع مشارکت و حضور حداکثری مردم نیز در این حماسه ملی باعث اقتدار نظام خواهد شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha