ممانعت از ورود افراد بدون ماسک در شعب اخذ رأی
کد خبر: 3978254
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱

ممانعت از ورود افراد بدون ماسک در شعب اخذ رأی

دبیرستاد انتخابات استان یزد با اشاره به اینکه سلامت مردم و عوامل برگزاری انتخابات در اولویت قرار دارد گفت: از ورود افراد بدون ماسک در شعب اخذ رأی جلوگیری می‌شود.

ممانعت از ورود افراد بدون ماسک در شعب اخذ رأیبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان یزد، محمدعلی شاه‌حسینی، دبیر ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به مدارک مورد نیاز برای شرکت در انتخابات اظهار کرد: واجدان شرایط رأی دادن در انتخابات می‌توانند با در دست داشتن اصل شناسنامه و شماره ملی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کنند.

وی با تأکید بر اینکه سن قانونی برای شرکت در انتخابات 18 سال تمام است، گفت: بر این اساس کلیه متولدین 28 خرداد 1382 و قبل از آن واجد شرایط شرکت در این دوره از انتخابات هستند.

شاه‌حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سلامت مردم و عوامل برگزاری انتخابات در اولویت قرار دارد بیان کرد: همه توان خود را برای رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بکار گرفته‌ایم تا مردم استان با اطمینان خاطر پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شده و در تعیین سرنوشت روستا، شهر و کشور خود سهیم باشند.

دبیرستاد انتخابات استان یزد با بیان اینکه از ورود افراد بدون ماسک در شعب اخذ رأی جلوگیری می‌شود، از عموم واجدان شرایط شرکت در انتخابات استان درخواست کرد؛ حضور در شعب و رأی دادن را به ساعات پایانی انتخابات موکول نکنند تا شاهد افزایش تراکم افراد در شعب اخذ رأی نباشیم.

وی یادآور شد: 733 هزار و 721 نفر در استان یزد واجد شرایط شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراها شناخته شده‌اند که از این تعداد 376 هزار و 84 نفر آقا و 357 هزار و 637 نفر خانم هستند.

انتهای پیام
captcha