تفاوتی در حضور مردم یزد نسبت به انتخابات دور قبل نمی‌بینم
کد خبر: 3978304
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶

تفاوتی در حضور مردم یزد نسبت به انتخابات دور قبل نمی‌بینم

استاندار یزد گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده در راستای افزایش شعب اخذ رأی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، هیچ تفاوتی در حضور مردم نسبت به انتخابات قبلی نمی‌بینم و امروز شاهد حضور حداکثری مردم هستیم.

استانداربه گزارش ایکنا از یزد، محمدعلی طالبی، استاندار یزد، امروز، 28 خرداد در حاشیه بازدید از شعبه اخذ رأی در محل روضه محمدیه(حظیره) یزد اظهار کرد: خوشبختانه هیچ تفاوتی در حضور مردم نسبت به انتخابات قبلی نمی‌بینم و امروز این حضور حداکثری را شاهد هستیم، این در حالی است که هر اقدامی در زمینه پراکندگی و افزایش شعب اخذ رأی انجام شده تا ازدحام مردمی را شاهد نباشیم و مردم با آرامش خاطر نسبت به اخذ رأی اقدام کنند.

وی ادامه داد: اکنون حضور حداکثری مردم را شاهد هستیم و امیدواریم مردم رأی دادن را به ساعات پایانی شب موکول نکنند و از فرصت ظهر و بعداز ظهر استفاده کنند و برای آینده کشور رأی را به صندوق بیندازند.

استاندار یزد گفت: روند انتخابات تا ساعت 24 ادامه دارد و بنا به تصمیم ستاد کرونا اگر لازم به تمدید باشد تا 2 بامداد روند انتخابات و رأی دادن ادامه خواهد داشت.

طالبی با اشاره به اینکه بازدیدهایی که صورت گرفته نشان دهنده روند بسیار خوب در سطح مرکز استان در راستای اخذ رأی است و در تماس با شهرستان‌ها، بیانگر روند بسیار خوب انتخابات و اخذ رأی در شهرستان‌ها و مناطق مختلف است و امیدواریم با همه تمهیدات اندیشیده شده برای حضور و مشارکت مردم این اتفاق خواهد افتاد و باز هم حماسه‌ای به دفتر افتخارات نظام اسلامی و مردم عزیز ایران اضافه خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha