تفت با کمبود تعرفه مواجه شد
کد خبر: 3978370
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸

تفت با کمبود تعرفه مواجه شد

فرماندار تفت گفت: تاکنون ۵۲ درصد واجدین شرایط انتخابات در این شهرستان شرکت کردند به نحوی که با کمبود تعرفه مواجه شدیم و درخواست تأمین تعرفه به مرکز استان داده شده است.  

تفت با کمبود تعرفه مواجه شدبه گزارش ایکنا از یزد، عباس نوکار، فرماندار تفت، امروز، ۲۸ خرداد در جمع خبرنگاران اتاق خبر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در محل استانداری یزد که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد اظهار کرد: در این شهرستان 124 شورای شهری و روستایی شکل خواهد گرفت که 121 شورای روستا و 3 شورا شهری خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه تاکنون استقبال خوبی صورت گرفته است گفت: تاکنون 52 درصد واجدین شرایط در شهرستان شرکت کردند به نحوی که با کمبود تعرفه مواجه شده و درخواست تأمین تعرفه به مرکز استان داده شده است. 

فرماندار تفت 33 هزار و 637 نفر را واجدان شرایط رأی در انتخابات امسال دانست و بیان کرد: از این تعداد 600 نفر رأی‌ اولی‌ها هستند که د رانتخابات امسال برای اولین بار حضور پیدا می‌کنند.

جواد میربهبودی، فرماندار خاتم نیز در این نشست اظهار کرد: در این شهرستان با تدابیر اندیشیده شده و تعامل بین هیئت اجرایی و نظارت وجود دارد و براساس برنامه زمان بندی انتخابات کشور مقدمات کار به خوبی مهیا و فراهم شده و امروز صبح دست اندرکاران انتخابات رأس ساعت مقرر در شعب اخذ رأی حاضر و کلیه شعب، فرایند رأی گیری را آغاز کردند. 

وی ادامه داد: در بازدید صورت گرفته شور و اشتیاق خوبی در حضور مردم در پای صندوق‌های رأی شاهد بودیم که نسبت به دوره‌های قبل بی‌سابقه بوده و اکنون 20 درصد مشارکت در این شهرستان رقم خورده و پنج هزار تعرفه رأی مصرف شده است. 

میربهبودی افزود: 52 شعبه اخذ رأی شامل 37 شعبه ثابت و 15 شعبه سیار در سه بخش مرکزی، مروست و چاهک در این شهرستان در نظرگرفته شده است. 

فرماندار خاتم بیان کرد: در زمینه شیوع کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمهیدات لازم اندیشیده شد و نسبت به دوره گذشته تعداد شش شعبه را اضافه کردیم و باعث شده حجم کار دست‌اندرکاران که 600 نفر هستند، افزایش یابد.

وی بااشاره به اینکه بیش از 25 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در این دوره از انتخابات در شهرستان خاتم هستند بیان کرد: از این تعداد 644 نفر را رأی اولی‌ها تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام
captcha