فراخوان نخستین جشنواره «ما و فهم قرآن» اعلام شد
کد خبر: 3980206
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲

فراخوان نخستین جشنواره «ما و فهم قرآن» اعلام شد

فراخوان نخستین جشنواره «ما و فهم قرآن» ویژه مدیران، معلمان و دانش‌آموزان مقطع دبستان اعلام شد.

به گزارش ایکنا، جشنواره «ما و فهم قرآن» ویژه مدیران، معلمان و دانش‌آموزان مقطع دبستان از سوی مدرسه دانشجویی قرآن و عترت(ع) دانشگاه تهران با هدف آموزش کلام خدا متناسب با سطح درک و نه آموخته‌های بزرگسالی به زبان کودکانه و رسیدن دانش‌آموزان به خیّرگزینی و انجام اعمال خیرخواهانه اجرا می‌شود.

این جشنواره در مرحله مقدماتی با محور‌های عکس و فیلم، ارائه تجربیات و خاطرات، خلاقیت، فعالیت‌ها و طرح درس و کلیپ‌های آموزشی از فهم قرآن و در بخش ویژه استانی با گزارش صمیمانه از اجرای فهم قرآن از سوی مدیر، معلم یا دانش‌آموز به زبان یا لهجه ویژه هر شهرستان یا استان برگزار می‌شود.

طی این طرح، مد نظر است تا دانش‌آموز از اجرای فهم قرآن در هر پایه از مقطع دبستان چون پایه اول به تحرک و نشاط، در پایه دوم به دیدن تنوع و درک تمایز خوب و بد، در پایه سوم به درک قوانین و انجام کارهای خوب ساده، در پایه چهارم به توان برنامه‌ریزی و انجام کارهای خوب بیشتر و در پایه پنجم به دقت برای عمل و تمایل به کارهای خوب و در پایه ششم به توان انجام و گسترش کارهای خوب برسد.

علاقه‌مندان تا 15 تیرماه فرصت دارند تا آثار خود را از طریق پیام‌رسان‌های ایتا، بله، سروش و واتساپ به شماره 09012522916 ارسال کنند و برای آشنایی طرح فهم قرآن می‌توانند به پایگاه اینترنتی http://dabestan.fahmeghoran.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha