اهدای قرآن به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب قاهره
کد خبر: 3981720
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۲

اهدای قرآن به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب قاهره

هیئتی از دانشگاه الازهر در بازدید از پنجاه و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب قاهره نسخه‌هایی از قرآن به بازدیدکنندگان اهدا کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از الاهرام، هیئتی از دانشجویان دانشگاه الازهر جمعه، 11 تیرماه در غرفه الازهر دایر در پنجاه‌ و‌ دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب قاهره، حضور یافت و از این غرفه و دیگر بخش‌های نمایشگاه بازدید کرد.

این هیئت با نظارت محمد المحرصاوی، رئیس دانشگاه الازهر و با نظارت اداره آموزش نظامی دانشگاه الازهر در این نمایشگاه حضور یافت و با منشورات و نسخ خطی به نمایش درآمده در غرفه الازهر، کتب و مؤلفات با موضوع میانه‌روی و دیگر کتب اسلامی و کارگاه‌های آموزشی این غرفه آشنا شد.

رئیس دانشگاه الازهر در این بازدید هدایا و نسخه‌هایی از قرآن، مواد ضدعفونی و ماسک را که از سوی کمیته محیط زیست دانشگاه الازهر تهیه شده بود، به بازدیدکنندگان و شهروندان مصری اهدا کرد.

الازهر پنجمین سال متوالی است که در نمایشگاه بین‌المللی کتاب قاهره حضور دارد و غرفه این مرکز در هزار متر شامل سالن وبینار، بخش فتوا، بخش خوشنویسی عربی و بخش کودکان و نسخ خطی است.

پنجاه‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب قاهره از ۳۰ ژوئن(9 تیرماه) در مرکز نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی مصر آغاز شده است و تا ۱۵ جولای ۲۰۲۱ برابر با ۲۴ تیر ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha