الجزائر دوره‌های آنلاین حفظ قرآن برگزار می‌کند
کد خبر: 3982486
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
برای کاربران داخلی و خارجی؛

الجزائر دوره‌های آنلاین حفظ قرآن برگزار می‌کند

وزارت امور دینی الجزائر از طریق یک سامانه آموزشی الکترونیک دوره‌های فشرده حفظ قرآن کریم برای علاقه‌مندان در داخل و خارج این کشور برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری الجزائر، وب‌سایت «مقرأة» متعلق به وزارت امور دینی الجزائر برنامه‌ای آنلاین برای آموزش حفظ و تجوید قرآن تدارک دیده است.

از طریق این برنامه الکترونیک تلاش شده است در چارچوب برنامه‌های قرآنی ویژه تابستان، از طریق فناوری‌های مدرن برای علاقه‌مندان به حفظ قرآن همراه با تجوید و قرائت در داخل و خارج این کشور جلسات فشرده آموزشی برگزار شود.

شرکت‌کنندگان در برنامه حفظ قرآن کریم باید روزانه یک چهارم یا یک هشتم یک حزب را حفظ کنند، مشروط به اینکه بر احکام تلاوت تسلط داشته باشند. قسمتی از این برنامه هم به مرور و تثبیت محفوظات اختصاص دارد که مربوط به کسانی می‌شود که بیش از نیمی از قرآن کریم را حفظ کنند که روزانه باید یک حزب یا بیشتر را مرور کنند.

برنامه مذکور همچنین شامل برگزاری سمینارهای علمی و دوره‌های آموزشی است که توسط برخی از اساتید باتجربه قرآنی در این بستر الکترونیکی تدریس می‌شود.

مقرأه علاوه بر داشتن برنامه‌های مربوط به حفظ قرآن و تصحیح تلاوت و تثبیت حفظ به دنبال کشف و پرورش استعدادهای قرآنی و آماده کردن علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقات مختلف ملی و بین‌المللی است.

انتهای پیام
captcha