تقلید دو جوان روشندل مصری از مشاهیر قرائت قرآن + فیلم
کد خبر: 3982498
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳

تقلید دو جوان روشندل مصری از مشاهیر قرائت قرآن + فیلم

دو جوان روشندل مصری از استان اسیوط، با تمرین و ممارست بسیار توانسته‌اند قرائت قاریان مشهور این کشور را به زیبایی تقلید کنند.

به گزارش ایکنا به نقل از مصراوی، حماده عبدالراضی محمد و محمد جاد الکریم که از نعمت بینایی محرومند، موفق شده‌اند قرائت قاریان مشهوری چون شیخ محمد صدیق المنشاوی، شیخ محمود خلیل الحصری، شیخ احمد نعینع و شیخ محمود علی البنا را به درستی و زیبایی تقلید کنند.
 
حماده عبدالراضی درباره فعالیت قرآنی خود گفت که عشق به قرآن را از دایی‌اش که امام جماعت و خطیب مساجد بوده و در وزارت اوقاف مصر کار می‌کرده، فرا گرفته است. او زمانی که 7 سال بیشتر نداشت، نزد دایی خود قرآن را حفظ کرد و به رادیو قرآن گوش فرا می‌داد.
 
حماده افزود که هر روز به رادیو قرآن گوش می‌داد و به صوت قاریان مشهور و تقلید از قرائت آنها عشق می‌ورزید تا اینکه توانست صوت قاریان مورد نظر خود از جمله شیخ محمد صدیق منشاوی، شیخ احمد نعینع و شیخ محمود خلیل الحصری را تقلید کند.
 
محمد جاد الکریم نیز درباره زندگی قرآنی خود گفت که در دانشکده اصول‌الدین دانشگاه الازهر شعبه اسیوط تحصیل کرده و حفظ قرآن را از 4 سالگی آغاز کرده است. پس از مدتی قرآن را به طور کامل حفظ کرده و اجازه قرائت قرآن را از شیخ عبدالباسط عبدالحمید دریافت کرده است.
 
محمد جاد الکریم اشاره کرد که به رادیو قرآن مصر بسیار گوش می‌داده و به صوت شیخ محمود علی البنا و همچنین ابتهال‌های دینی عشق می‌ورزیده است.
 
وی تأکید کرد که رادیو قرآن کریم در مصر نقش مهمی در عشق او به قرآن کریم داشته و دلیلی برای حفظ قرآن او و تقلید صوت قاریان مشهور محسوب می‌شود.
 
در زیر ویدئویی از قرائت این دو قاری روشندل را مشاهده می‌کنید.

تقلید زیبای دو فرد مصری از قرائت قاریان مشهور مصر
 
تقلید زیبای دو فرد مصری از قرائت قاریان مشهور مصر
 
تقلید زیبای دو فرد مصری از قرائت قاریان مشهور مصر
 
انتهای پیام
captcha