انتخابات شورای مرکزی کانون‌های قرآنی وزارت بهداشت به دور دوم کشیده شد
کد خبر: 3982953
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰
با حضور نمایندگانی از 65 دانشگاه علوم پزشکی؛

انتخابات شورای مرکزی کانون‌های قرآنی وزارت بهداشت به دور دوم کشیده شد

رئیس اداره تبلیغ و ترویج مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری انتخابات شورای مرکزی کانون‌های قرآن و عترت این وزارتخانه در هفته گذشته، گفت: با توجه به آراء ثبت شده انتخاب اعضای شورای مرکزی به دور دوم کشیده شده است.

انتخابات شوای مرکزی کانون های قرآنی وزارت بهداشت به دور دوم کشیده شد

به گزارش ایکنا، انتخابات کشوری «شورای مرکزی کانون‌های قرآن و عترت وزارت بهداشت» چهارشنبه، ۱۶ تیرماه به صورت مجازی برگزار شد تا بر اساس آن اعضای شورای مرکزی مجمع تخصصی کانون‌های قرآن و عترت وزارت بهداشت مشخص شوند.

ولی‌الله صحبت‌لو، رئیس اداره تبلیغ و ترویج مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، در مورد نتایج این انتخابات به خبرنگار ایکنا گفت: انتخابات شورای مرکزی کانون‌های قرآن و عترت وزارت بهداشت هر ساله به صورت حضوری برگزار می‌شود، اما امسال به دلیل وضعیت کرونا از طریق سامانه و به صورت مجازی برگزار شد.

وی با اشاره به ثبت‌نام 22 نفر از 65 دانشگاه علوم پزشکی برای حضور در این شورا افزود: انتخابات چهارشنبه، 16 تیرماه از ساعت 9 صبح تا ساعت 10 صبح پنجشنبه، 17 تیرماه ادامه یافت و 53 درصد از افرادی که می‌توانستند در انتخابات مشارکت داشته باشند، رأی خود را ثبت کردند.

رئیس اداره تبلیغ و ترویج مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت تصریح کرد: با توجه به نزدیک بود نتایج، انتخابات به دور دوم کشیده شده است، لذا در دور اول به نفراتی که بیشترین رأی را کسب کرده بودند، نرسیدیم، بر همین اساس افراد عضو شورای مرکزی پس از رأ‌ گیری مرحله دوم مشخص خواهند شد.

صحبت‌لو اظهار کرد: اعضای شورای مرکزی کانون‌های قرآن و عترت وزارت بهداشت، هفت نفر خواهند بود و قاعدتاً هفت نفر اولی که بیشترین آراء را کسب کرده باشند، عضو خواهند شد. در نهایت نیز از بین این هفت نفر، یک نفر به عنوان دبیر معرفی خواهد شد. دور دوم این انتخابات نیز روز دوشنبه، 21 تیرماه برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه شورای مرکزی کانون‌های قرآن و عترت وزارت بهداشت موظف به پیگیری برنامه‌های سالانه خود در حوزه تبلیغ و ترویج، آموزش و پژوهش هستند، گفت: کانون‌های قرآن و عترت وزارت بهداشت بازوی اجرایی مرکز قرآن و عترت و ادارات قرآن و عترت در دانشگاه‌ها هستند، این کانون‌ها طی سال‌های گذشته و در دوران کرونایی کارهای خوبی را انجام داده‌اند، هر چقدر این کانون‌ها، شورای مرکزی قوی‌تری داشته باشند، قطعاً به تحرک و پویایی فعالیت‌های قرآنی در دانشگاه‌ها کمک خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha