شیراز؛ میزبان نخستین همایش بین‌المللی ادبیات عاشورایی
کد خبر: 3983978
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۷

شیراز؛ میزبان نخستین همایش بین‌المللی ادبیات عاشورایی

فراخوان هفدهمین همایش ملی ادبیات عاشورایی و نخستین همایش بین‌المللی ویژه خانواده‌ بهزیستی کشور به میزبانی شیراز اعلام شد.

به گزارش ایکنا از فارس، هفدهمین همایش ملی ادبیات عاشورایی و نخستین همایش بین‌المللی ویژه خانواده‌ بهزیستی کشور به میزبانی شیراز در سال جاری برگزار خواهد شد.

فراخوان این همایش که با موضوع حضرت علی‌اکبر(ع) برگزار خواهد شد، از امروز آغاز شده و تا 20 مردادماه سال جاری مصادف با 2 محرم ادامه خواهد داشت.

این همایش ملی و بین‌المللی ویژه خانواده‌های دارای افراد معلول، فرزندان شبه خانواده سازمان، دانشجویان و دانش‌آموزان تحت پوشش، زنان سرپرست خانوار، کارکنان مراکز تحت نظارت و کارمندان سازمان و خانواده‌های آنان در زمینه‌های شعر و دل‌نوشته برگزار خواهد شد.

آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره باید به صورت تایپ شده در برنامه WORD به خط BNazanin و فونت 14 باشد. هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر 3 اثر به دبیرخانه همایش ارسال کند و همچنین اعلام مشخصات فردی شامل نام و نام خانوادگی، نام استان، شهر، سن، جنسیت، شماره تلفن همراه، حوزه تحت پوشش سازمان به همراه اثر ارسالی الزامی است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق پیام‌رسان واتساپ به شماره 00989014747673 ارسال کنند. همچنین شماره 07138301404 نیز آماده پاسخگویی به سؤالات است.

پس از داوری آثار از منتخبین تقدیر شده و بر حسب شرایط شیوع بیماری کرونا از آنان به صورت مجازی یا حضوری جهت شرکت در همایش دعوت به عمل خواهد آمد.

یادآور می‌شود، این همایش به همت دفتر امور فرهنگی سازمان بهزیستی کشور و هیئت فرهنگی ـ مذهبی محبین اهل بیت(ع) اداره‌کل بهزیستی استان فارس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha