عیادت مسئولان از جانباز جهاددانشگاهی فارس
کد خبر: 3984133
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸

عیادت مسئولان از جانباز جهاددانشگاهی فارس

جمعی از مسئولان استان فارس و اعضای شورای تأمین شهرستان استهبان همراه با رئیس جهاددانشگاهی فارس از علی قائدیان، جانباز این نهاد انقلابی که عیادت کردند.

به گزارش ایکنا از فارس، مظاهر بابایی، رئیس جهاددانشگاهی فارس همراه با جمعی از مسئولان استانی و اعضای شورای تأمین شهرستان استهبان از علی قائدیان، یکی از نیروهای جهاد دانشگاهی استان که در اغتشاشات آبان ماه ۱۳۹۸ مورد هجوم و جراحت شدید قرار گرفته بود و جانباز شد، شب گذشته، 22 تیرماه دیدار و عیادت کرد.

مظاهر بابایی، رئیس جهاددانشگاهی فارس در این دیدار ضمن بیان نکاتی درباره مسائل حقوقی این واقعه گفت: اغتشاشات آبان 98 خسارات جانی و مالی در مجموعه جهاد به دنبال داشته و این نهاد انقلابی با ظرفیت‌های خود حمایت لازم را تاکنون داشته باشد.

وی با ضمن ابراز خرسندی از بهبودی قائدیان گفت: سلامتی این نیروی جهادی آرزوی تمامی همکاران ما در مجموعه جهاد دانشگاهی بود که الحمدالله امروز شاهد بهبودی روز افزون هستیم؛ از اسفند ماه سال گذشته شاهد حمایت‌های خوبی از این نیروی جهادی بودیم.

بنا بر این گزارش، در اغتشاشات آبان ماه ۱۳۹۸ ساختمان آموزشی شماره ۲ جهاد دانشگاهی شیراز مورد هجوم اغتشاشگران قرار گرفت که منجر به جراحت شدید یکی از نیروهای مرکز به نام علی قائدیان و آتش‌سوزی ساختمان این نهاد انقلابی شد.

اگر چه حمایت‌های لازم از قائدیان صورت گرفته اما شاهد عدم حمایت در بازسازی ساختمان آموزشی سوخته جهاد دانشگاهی استان فارس از سوی سازمان‌ها، ادارات و نهادهای مسئول هستیم.

انتهای پیام
captcha