کارگاه آموزشی بین‌المللی «خانواده آنلاین» برگزار می‌شود
کد خبر: 3984165
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷

کارگاه آموزشی بین‌المللی «خانواده آنلاین» برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی بین‌المللی «خانواده آنلاین» به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی شرق آسیا و با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی و دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی بین‌المللی «خانواده آنلاین» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا؛ کارگاه آموزشی بین‌المللی «خانواده آنلاین» به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی شرق آسیا و با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی و اداره فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می‌کند.

این کارگاه آموزشی ویژه فارسی زبانان مقیم مالزی بوده و سرفصل‌های آن شامل نقش والدین در دنیای دیجیتال، شیوه‌های مدیریت موبایل و تبلت فرزندان توسط والدین، معرفی نرم افزارهای مفید برای فرزندان، شیوه‌های انتخاب بازی‌های موبایلی مناسب و افزایش امنیت فرزندان در دنیای مجازی می‌شود.

مدرس این کارگاه سیدمهدی روح‌بخش بوده و شرکت در آن رایگان خواهد بود؛ لازم به ذکر است به نفرات برگزیده در آزمون پایانی مدرک معتبری اهدا خواهد شد.

بر همین اساس علاقه‌مندان می‌توانند از شنبه ۱۷ جولای «۲۶ تیرماه» اقدام به نام نویسی کنند و تاکید می‌شود برای شرکت در کارگاه آموزشی بین المللی «خانواده آنلاین» ثبت نام الزامی است.

شروع دوره یکشنبه الی پنجشنبه ۱۸ الی ۲۲ جولای یا ۲۷ الی ۳۱ تیرماه و از طریق پلتفرم زوم خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس الکترونیک kualalupmpur.icro@gmail.com پیام ارسال کنند.

یادآور می‌شود، لینک کارگاه نیم ساعت قبل از جلسه برای شرکت کنندگان ارسال می‌شود.

انتهای پیام
captcha