مسجد جامع رجایی‌شهر کرج میزبان آموزش قرآن می‌شود
کد خبر: 3984529
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹

مسجد جامع رجایی‌شهر کرج میزبان آموزش قرآن می‌شود

مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد جامع رجایی‌شهر کرج با اشاره به ثبت‌‌ نام کلاس‎های آموزش قرآن در این مسجد، گفت: کلاس‎ها در رشته‌های روخوانی و روانخوانی قرآن برگزار می‎‌شود.

مسجد جامع رجایی‌شهر کرج میزبان آموزش قرآن می‌شود

علیرضا خسروجردی، مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد جامع رجایی‌شهر کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به ثبت‌‌ نام کلاس‎‌های آموزش قرآن ویژه ترم تابستان در این مسجد، گفت: برنامه‌های اوقات فراغت تابستانه این مسجد در دو گروه نوجوانان و جوانان و در بخش‌های فرهنگی، مذهبی، علمی، آموزشی و قرآنی برگزار می‏‌شود.

وی با بیان اینکه کلاس‌‎های آموزش قرآن در رشته‌های روخوانی و روانخوانی با حضور اساتید مجرب برگزار می‏‌شود، افزود: امسال به‌دلیل شیوع کروناویروس کلاس‎‌های آموزش قرآن در این مسجد در بستر فضای مجازی برگزار می‏‌شود و تعدادی از کلاس‎‌ها نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

این مسئول با تأکید بر اینکه سال‌های اخیر چهره‌های قرآنی زیادی در این مسجد تربیت شده‌اند، گفت: ثبت‌ نام کلاس‎های آموزش قرآن از خردادماه امسال آغاز شده و تا پایان تیرماه ادامه دارد.

وی هدف از برگزاری برنامه‌های تابستانی را غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برشمرد و یادآور شد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص نقش جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی، این برنامه‌ها با رویکرد تربیتی و به‌منظور کادرسازی و تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی با اجرای برنامه‌های متنوع و با استفاده از اساتید و مربیان مجرب در ایام تابستان برگزار خواهد شد.

خسروجردی در ادامه با اشاره به نقش مهم انس با قرآن در جلوگیری از انحرافات و آسیب‌‌ها اظهار کرد: جوانان و نوجوانان با آشنایی قرآن از انحرافاتی که امروز در جامعه وجود دارد مصون می‌مانند و انس با کلام الهی سبب قرآنی شدن کردار و رفتار آنها می‌شود.

وی در پایان با تأکید بر اینکه قرآن مسیر اصلی هدایت انسان را مشخص می‌کند، گفت: با انس‌ گرفتن با این کتاب الهی جوانان و نوجوانان به نور خدایی نزدیک‌تر خواهند شد.

انتهای پیام
captcha