اجرای صحیح امربه‌معروف سنگ بنای قوام جامعه اسلامی است
کد خبر: 3984712
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴

اجرای صحیح امربه‌معروف سنگ بنای قوام جامعه اسلامی است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اردکان گفت: اجرای صحیح و دقیق امر به معروف و نهی از منکر سنگ بنای قوام جامعه اسلامی به شمار می‌رود و موجبات پیشرفت فرهنگی در جامعه را فراهم می‌کند.

برپایی امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر احیای دین استبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام سیدکاظم حسینی‌پور، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اردکان، امروز، 26 تیر در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اردکان اظهار کرد: اجرای صحیح و دقیق امر به معروف و نهی از منکر سنگ بنای قوام جامعه اسلامی به شمار می‌رود و موجبات پیشرفت فرهنگی در جامعه را فراهم می‌کند.

وی با توجه به قانون مجلس در مورد تشکیل شورای امر به معروف در هر نهاد و اداره‌ای گفت: دولت باید زمینه امر به معروف را برای مجریان این عرصه فراهم کند و امر به معروف و نهی از منکر جدا از بحث وظیفه، یکی از حقوق افراد و مصادیق عامه است.

حسینی‌پور ادامه داد: دعوت از اساتید و طلاب فعال و دغدغه‌‌‌‌‌مند جهت شرکت در دوره‌های آموزشی ستاد امر به معروف و تشکیل گروه‌های جهادی زمینه عملی شدن این امر مهم در اجتماع است.

وی تصریح کرد: از وظایف این شورا تهیه محتواهای مناسب فرهنگی و به روز در قالب‌های حضوری و مجازی، نظارت بر گروه‌های جهادی، برگزاری دوره‌های کوتاه مدت برای تربیت مربی آمران به معروف و ناهیان منکر است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اردکان بیان کرد: برگزاری جلسات موعظه و اندرز در بین عموم مردم زیر نظر شورا بستری مناسب برای بصیرت بخشی و لزوم حساسیت افراد جامعه به منکرات است.

انتهای پیام
captcha