پیش‌بینی افزایش دما در قزوین از دوشنبه ۲۸ تیر
کد خبر: 3984826
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴

پیش‌بینی افزایش دما در قزوین از دوشنبه ۲۸ تیر

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین گفت: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی تا بعدازظهر امروز یکشنبه ۲۷ تیر منطقه به‌طور متناوب تحت تأثیر گذر امواج کم دامنه قرار خواهد داشت، از فردا دوشنبه ۲۸ تیر جوی پایدار همراه با روند افزایش نسبی دما را پیش رو داریم.

پیش‌بینی افزایش دما در قزوین از دوشنبه ۲۸ تیر

مریم بهروزی، کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی تا بعدازظهر امروز یکشنبه ۲۷ تیر منطقه به‌طور متناوب تحت تأثیر گذر امواج کم دامنه قرار خواهد داشت که پیامد آن در پاره‌ای از مناطق بارش‌های رگباری، گاهی با رعدوبرق و وزش باد است.

وی با اعلام اینکه از فردا دوشنبه ۲۸ تیر جوی پایدار همراه با روند افزایش نسبی دما را پیش رو داریم، یادآور شد: روز جمعه ۲۵ تیر بیشترین بارش در کوهین به میزان ۱۶.۸ میلی‌متر به ثبت رسیده است و در قزوین نیز شاهد بارش ۰.۹ میلی‌متری بودیم.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته آوج با ۱۵ و بوئین‌زهرا با ۳۵ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای استان بودند، دمای شهر قزوین نیز بین ۱۷ و ۳۴ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

انتهای پیام
captcha