همبستگی اجتماعی و وحدت ملی؛ راه غلبه بر بحران لبنان
کد خبر: 3984990
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
عضو شورای مرکزی حزب‌الله تأکید کرد:

همبستگی اجتماعی و وحدت ملی؛ راه غلبه بر بحران لبنان

شیخ حسن البغدادی، عضو شورای مرکزی حزب‌الله، بر ضرورت همبستگی اجتماعی و وحدت ملی در لبنان تأکید و نسبت به برنامه جدید آمریکایی در منطقه که معیشت و وحدت ملی شهروندان را هدف قرار داده است، هشدار داد.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، شیخ حسن البغدادی، عضو شورای مرکزی حزب‌الله در مراسم سالگرد پیروزی در جنگ سی‌وسه روزه که به همت انجمن امام صادق(ع) در شهرک انصار در جنوب لبنان سازمان‌دهی شده بود، تصریح کرد: آمریکایی‌ها و متحدانش سال‌ها در زمینه فساد مقاماتی سرمایه‌گذاری کرده است که خود آن‌ها را بر سرکار آوردند و بر امور این ملت مسلط ساختند؛ تا از این طریق آنچه را حاصل کنند که نتوانستند در جنگ بدست آورند. اما این دشمنان به‌زودی درمی‌یابند که قادر به شکستن اراده این مردم رزمنده نخواهند بود و همان‌طور که اراده ملت ما در جنگ سی‌وسه روزه در هم نشکست این بحران نیز آن را در هم نخواهد شکست. ناله و فغان دشمن از سر ترس اوست همان‌طور که در نبرد سیف‌القدس دیدیم که چگونه آن‌ همه غرور بر باد رفت.

وی در پایان تأکید کرد: من اطمینان دارم که شما و دزدهای متحد شما باز هم شکست می‌خورید و از این نبرد نیز با حقارت خارج می‌شوید. شکستی که ملت ما با آگاهی، صبر، همبستگی، وحدت داخلی و پیروی از رهبران فرزانه خود به دست خواهد آورد و تمام سرمایه‌گذاری شما بر عامل زمان و انتخابات پارلمانی را نقش بر آب خواهد ساخت.

انتهای پیام
captcha