دعوت از حائزان شرایط برای دریافت واکسن کرونا
کد خبر: 3985740
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵

دعوت از حائزان شرایط برای دریافت واکسن کرونا

وزارت بهداشت اعلام کرد: افراد تحت شمول در گروه‌های سنی اعلام شده در اولین فرصت ممکن نسبت به ثبت نام در سامانه واکسن کرونا و اخذ نوبت اقدام کنند.

دعوت از متولدین قبل از سال ۴۰ برای دریافت واکسن

به گزارش ایکنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه شماره 11 خود در خصوص برنامه ملی واکسیناسیون کووید19 اعلام کرد: افراد تحت شمول در گروه‌های سنی اعلام شده در اولین فرصت ممکن نسبت به ثبت نام در سامانه واکسن و اخذ نوبت اقدام کنند.
متن این اطلاعیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

به اطلاع هموطنان گرامی می‌رساند نظر به ارتقای ظرفیت واکسیناسیون روزانه در سراسر کشور و فراهمی واکسن مورد نیاز برای تکمیل واکسیناسیون گروه‌های اعلام شده و با توجه به دریافت واکسن در بخش قابل توجهی از هموطنان ثبت نام شده، مستدعی است به منظور تداوم روند روزهای اخیر و پیشگیری از کندشدن فرآیند واکسیناسیون، افراد تحت شمول در گروه‌های سنی اعلام شده در اولین فرصت ممکن نسبت به ثبت نام در سامانه واکسن به نشانی اینترنتی salamat.gov.ir و اخذ نوبت اقدام نمایند.

همچنین، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور با اشاره به تامین و پشتوانه کافی واکسن و توسعه مراکز تزریق در سراسر کشور و آمادگی تزریق روزانه بیش از 500 هزار دُز واکسن، برنامه‌های جدید برای واکسیناسیون گروه‌های سنی در استان‌های مختلف را ابلاغ کرد.

بدلیل پوشش واکسیناسیون جمعیت بالای 60 سال و استان‌های جنوبی و جنوب شرقی بالای 50 سال به حد قابل قبولی رسیده‌ایم و مراجعه به مراکز واکسیناسیون در روز گذشته کمتر بوده است؛ نسبت به دعوت تمامی افراد بالای 60 سال که تاکنون مراجعه نکرده و یا در سایت ثبت نام ننموده‌اند، اطلاع‌رسانی و اقدام شود.

در صورت پوشش ۷۵ درصدی واکسیناسیون، نوبت دهی ۵۸ تا ۶۰ ساله‌ها آغاز شود. در استان‌هایی که گروه سنی هدف ۵۰ سال می‌باشد، نسبت به نوبت دهی ۴۸ تا ۵۰ ساله ها اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha