برگزاری نشست‌های «صفت‌شناسی، شاکله‌شناسی و استعدادشناسی در ساختار وجودی انسان»
کد خبر: 3985941
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵

برگزاری نشست‌های «صفت‌شناسی، شاکله‌شناسی و استعدادشناسی در ساختار وجودی انسان»

مجموعه نشست‌های «صفت‌شناسی، شاکله‌شناسی و استعدادشناسی در ساختار وجودی انسان» از سوی مدرسه عبودیت عبادالرحمان برگزار می‌شود.

مجموعه نشست‌های «صفت‌شناسی، شاکله‌شناسی و استعدادشناسی در ساختار وجودی انسان»به گزارش ایکنا، مجموعه نشست‌های «صفت‌شناسی، شاکله‌شناسی و استعدادشناسی در ساختار وجودی انسان» از سوی مدرسه عبودیت عبادالرحمان مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

اولین نشست از این سلسله نشست‎ها با عنوان «صفت‌شناسی در ساختار وجودی انسان» روز دوشنبه، 28 تیرماه با ارائه از سوی ابوالحسنی، مدرس این نشست برگزار شد.

همچنین، «اهمیت و ضرورت شناخت صفات در زندگی انسان»، «سیر پدیداری صفات»، «تعریف و انواع صفات در انسان»، «صفات در ساختار وجودی انسان»، «روابط بین صفات و مدیریت صفات» از جمله سرفصل‌های این نشست‌های تخصصی هستند.

مجموعه نشست‌های «صفت‌شناسی، شاکله‌شناسی و استعدادشناسی در ساختار وجودی انسان» طی روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعیه‌های بعدی و محتوای جلسات می‌توانند در کانال https://ble.ir/shakele_shenasi عضو شوند.

انتهای پیام
captcha