همایش تخصصی حکمرانی علوی برگزار می‌شود
کد خبر: 3986233
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲

همایش تخصصی حکمرانی علوی برگزار می‌شود

همایش تخصصی حکمرانی علوی با سخنرانی رهبر شیعیان ایتالیا و حجت‌الاسلام کاظم صدیقی فردا و به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد بین‌المللی غدیر، حسین ظریف‌منش، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر از برگزاری همایش تخصصی حکمرانی علوی خبر داد و گفت: این همایش در آستانه ایام مبارک دهه امامت و ولایت و با هدف تبیین و ترویج فرهنگ علوی و در راستای تبیین حکمرانی علوی فردا دوشنبه 4 مردادماه برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش با سخنرانی مهدی غضنفری، رئیس مدرسه حکمرانی شهید بهشتی از ساعت 8 صبح آغاز و با حضور اساتید، کارشناسان و علمایی از ایران و ایتالیا تا ساعت 13 ادامه خواهد داشت. 

ظریف‌منش ادامه داد: در بخش خارجی این همایش که به صورت وبینار برگزار می‌شود، از حضور عباس دی پالما، رهبر شیعیان ایتالیا و در داخل  کشور نیز از سخنان حجج اسلام کاظم صدیقی و خسروپناه و همچنین محسن اسماعیلی، حقوقدان و عضو مجلس خبرگان رهبری و محمدحسین رجبی دوانی استاد دانشگاه بهره‌مند خواهیم شد.

ظریف‌منش در پایان با اشاره به ضرورت تبیین و ترویج حکمرانی علوی براساس آموزه‌های علوی و علمی، این شیوه حکمرانی را یکی از نیازهای اساسی مدیریت جوامع بشری دانست و گفت: علاقه‌مندان، اساتید و پژوهشگران می‌توانند با استفاده از لینک b2n.lr/e43801  در این همایش تخصص شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha