انتقاد فعال فلسطینی از پیوستن رژیم صهیونیستی به اتحادیه آفریقا
کد خبر: 3986259
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴

انتقاد فعال فلسطینی از پیوستن رژیم صهیونیستی به اتحادیه آفریقا

عضو کمیته مرکزی جبهه ملی آزادی فلسطین تأکید کرد: پیوستن رژیم صهیونیستی به اتحادیه آفریقا در جهت زیبا نشان دادن چهره این رژیم برای مردم جهان است.  

به گزارش ایکنا به نقل از palinfo، ماهر مزهر، کمیته مرکزی جبهه ملی آزادی فلسطین در گفت‌وگو با مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین گفت: باید به آنچه رخ می‌دهد به دقت بنگریم، چرا که این موضوع تنها با رسمیت بخشیدن رژیم صهیونیستی ارتباطی ندارد بلکه این غده سرطانی قصد غارت دارایی‌های مردم آفریقا را دارد.
 
وی با اشاره به اینکه پیوستن اسرائیل به اتحادیه آفریقا به عنوان عضو ناظر با هدف خوب جلوه دادن چهره این رژیم در جهان است، گفت: هدف از این اقدام خنثی كردن افكار عمومی حامی ملت فلسطین و تلاش برای غارت ثروت ملت است.
 
وی تأکید کرد که این مرحله پیامدهای منفی در مورد مسئله فلسطین خواهد داشت، زیرا در زمینه‌های مختلف اعم از فرهنگی، اقتصادی، سیاسی یا نظامی، با کشورهای آفریقایی تبادل نظر انجام خواهد شد. 
 
مزهر خواستار انجام یک طرح ملی عربی و اسلامی برای احیای آرمان فلسطین، افشای سیاست‌های جنایتکارانه رژیم اشغالگر، و رسوایی کشورهای حامی عادی‌سازی و همه همدستان با اشغالگری شد. 
 
وی اظهار كرد كه تعدادی از كشورهای عربی مرتجع و برخی کشورهایی كه با دولت آمریكا همسو هستند، تلاش می‌كنند تا اشغالگران را به یك رژیم عادی در منطقه تبدیل كنند. 
 
این فعال فلسطینی با اشاره به اینکه هدف از این اقدام مشروعیت بخشیدن به این رژیم است، بیان کرد که عادی‌سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی با این انگیزه است که رژیم اسرائیل به عضویت ناظر در اتحادیه آفریقا دست یابد.
 
مزهر از مقامات فلسطینی خواست تا اقدامات عملی برای پایان دادن به اشغالگری اسرائیل در فلسطین انجام داده و از رسمیت بخشیدن به این دشمن جنایتکار جلوگیری کنند.
انتهای پیام
captcha