برگزاری آزمون تربیت معلم قرآن در آستان امامزاده حسن(ع) کرج
کد خبر: 3987509
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹

برگزاری آزمون تربیت معلم قرآن در آستان امامزاده حسن(ع) کرج

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز از برگزاری آزمون طرح تربیت معلم با محوریت روانخوانی و روخوانی قرآن در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) کرج خبر داد.

امامزاده حسن(ع) کرج میزبان برگزاری آزمون تربیت معلم قرآن می‌شود

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: هر سال چهار دوره‌ طرح تربیت معلم با محوریت روانخوانی و روخوانی قرآن برای متقاضیان در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: اولین دوره این طرح با همکاری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان و با حضور 70 نفر در دارالقرآن امامزاده حسن(ع) کرج برگزار شد و آزمون آن فردا یکشنبه، 9 مرداد، ساعت 8 در این دارالقرآن با حفظ فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

ملازاده با بیان اینکه شرکت‌کنندگان این طرح در یک دوره آموزشی 120 ساعته شرکت کردند، گفت: در این دوره کلاس‌ها به شکل کارگاه برگزار شد و پس از برگزاری آزمون به افراد برگزيده، گواهينامه معتبر از سوی سازمان دارالقرآن‌الكريم اعطا می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در پایان بیان کرد: اجرای طرح‌های آموزشی قرآن‌ كريم به‌ويژه دوره تربيت معلم قرآن از نيازهای فرهنگی استان است و برگزاری چنین طرح‌هایی به‌صورت فصلی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام
captcha