۶ سال زندان برای طراح حمله تروریستی به مسلمانان در آلمان
کد خبر: 3987637
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹

۶ سال زندان برای طراح حمله تروریستی به مسلمانان در آلمان

دادگاهی در شهر مونیخ آلمان یک زن را به دلیل ارسال تهدید به سیاستمداران محلی و برنامه‌ریزی برای حمله با بمب آتش‌زا به مسلمانان به شش سال زندان محکوم کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از دویچه ولی عربی، دادگاهی در شهر مونیخ آلمان یک زن را به دلیل ارسال تهدید به سیاستمداران محلی و برنامه‌ریزی برای حمله با بمب آتش‌زا به مسلمانان به شش سال زندان محکوم کرد. دادگاه در بررسی‌های انجام داده، دریافت که یک زن 55 ساله که به طب جایگزین اشتغال داشته، نامه‌های تهدیدآمیزی برای شهردار شهر و یکی دیگر از مقامات محلی ارسال کرده و همچنین سلاح و مواد لازم برای ساخت بمب آتش‌زا را خریداری کرده است.

رئیس این دادگاه تصریح کرده است که این زن مصمم بوده که یک وسیله انفجاری بسازد و با آن اقدام به حمله تروریستی کند. وی افزود که این زن برای حمله به یک روحانی مسلمان یا یکی از اعضای جامعه مسلمان برنامه‌ریزی کرده است.

رئیس دادگاه با اشاره به رابطه متهم با حامیان جنبش راست افراطی تأکید کرد که شکی وجود ندارد که این زن متأثر از افکار نازی بوده است.

یادآور می‌شود، وجود این جنبش در سال 2011 پس از پیگیری پلیس درباره قتل افراد بی‌سرپرست از اقلیت مسلمان ترک در آلمان کشف شد. تحقیقات پلیس نشان می‌داد که اعضای جنبش راست افراطی مرتکب این جنایت‌ها شده‌اند.

انتهای پیام
captcha