درخشش 9 دانش‌آموز فارس در بخش پژوهشی مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3988053
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹

درخشش 9 دانش‌آموز فارس در بخش پژوهشی مسابقات سراسری قرآن

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس از درخشش 9 نفر از دانش‌آموزان این استان در بخش پژوهشی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان کشور خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، صدرالله زین‌العبادی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس امروز، 11 مردادماه در جمع خبرنگاران گفت: در بخش پژوهشی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز که به میزبانی استان سمنان به شیوه مجازی برگزار شد، ۹ نفر از دانش‌آموزان فارس حائز رتبه های برتر کشوری شدند.

وی به تشریح اسامی این دانش‌آموزان پرداخت و گفت: مهدی انصاری از کازرون و سید مهدی طالع از فیروزآباد حائز رتبه اول کشوری در رشته‌های احکام و انشای نماز شدند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: همچنین علی اصلاحی از ناحیه 2 شیراز حائز مقام دوم کشوری در رشته احکام و ملیکا وزیری از فیروزآباد و الهه شرزه از ناحیه 2 شیراز حایز مقام دوم کشوری در رشته انشا نماز در پایه‌های مختلف شدند.

زین‌العبادی اظهار کرد: علاوه بر این‌ها نیما عزیزی از مرودشت حائز رتبه دوم کشوری در رشته صحیفه سجادیه شد و مریم ‌بردبار و نرجس فتحی‌زاده از فسا موفق به کسب رتبه چهارم کشوری و محمدحسین شیخی از استهبان حایز رتبه پنجم کشوری در رشته احکام شدند.

به گفته وی، امسال از نظر رتبه‌ای استان فارس در جایگاه بهتری قرار گرفته و با ریشه کن شدن ویروس کرونا شاهد برگزاری باشکوه مسابقات قرآن، عترت و نماز به شکل حضوری و با شرکت گسترده دانش‌آموزان خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha