تجلیل اعضای گروه محمد رسول‌الله(ص) از جواد فروغی مدال‌آور المپیک + فیلم
کد خبر: 3988538
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷

تجلیل اعضای گروه محمد رسول‌الله(ص) از جواد فروغی مدال‌آور المپیک + فیلم

مراسمی با حضور فرمانده سپاه پاسداران صبح امروز، 13 مردادماه برگزار شد و اعضای گروه تواشیح محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ از جواد فروغی، مدال‌آور المپیک تجلیل کردند.

به گزارش ایکنا، مراسم تجلیل از جواد فروغی، صاحب مدال طلای تپانچه بادی المپیک توکیو که به عنوان پرستار و کادر درمان در بیمارستان بقیةالله(عج) مشغول به کار است، صبح امروز، 13 مردادماه در محوطه باز این بیمارستان برگزار شد.

این مراسم با حضور سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با اجرای گروه همخوانی محمد رسول الله (ص) بسیج تهران بزرگ همراه بود که در پایان این مراسم هدیه و لوح تقدیری از سوی سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ و اعضای گروه همخوانی به فروغی اعطا شد.

رحیم قربانی، سرپرست گروه تواشیح محمد رسول الله(ص) در گفت‌وگو با ایکنا گفت: ویژگی مهم جناب آقای جواد فروغی که به آن پرداخته نشده است، داشتن خانواده‌ای قرآنی است و همسر ایشان از حفاظ قرآن و خود نیز از علاقه‌مندان به تلاوت قرآن هستند. بنابر این از جامعه قرآنی، معاونت قرآن و عترت ارشاد، شورای توسعه قرهنگ قرآنی و سایر دستگاه‌های قرآنی این انتظار می‌رفت که در این شرایط که برخی قهرمانی و موفقیت ایشان را نادیده گرفتند، در راستای قهرمانی وی فضاسازی کنند و از این چهره قهرمان قرآنی، تقدیر کنند. پیشنهادم این است که جامعه قرآنی مراسمی ویژه تجلیل از ایشان را داشته باشد.

یادآوری می‌شود، ایکنا، ماه‌‌ها پیش از اعزام این قهرمان ورزشی کشورمان به المپیک توکیو، اقدام به گفت‌وگو و تهیه گزارش تصویری از فعالیت ایشان کرده بود که از نظر می‌گذرد.


گزارش تصویری | مشق صبر در مکتب قرآن

گزارش تصویری | استقبال از جواد فروغی در فرودگاه امام(ره)

فیلم | پرستاران؛ فرشتگان مجسم با مهر مادری


 

انتهای پیام
captcha