ضبط همخوانی گروه «محمدرسول الله(ص)» در کربلا + عکس
کد خبر: 4004875
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴

ضبط همخوانی گروه «محمدرسول الله(ص)» در کربلا + عکس

تعدادی از اعضای گروه محمدرسول الله(ص) با حضور در شهرهای نجف و کربلا به ضبط آثار جدید برای انتشار در مناسبت‌های پیش رو پرداخته‌اند.

حضور اعضای گروه تواشیح محمدرسول الله(ص) در کشور عراق

به گزارش ایکنا، جمعی از اعضای گروه تواشیح و همخوانی محمد رسول الله(ص) بسیج تهران بزرگ متشکل از 45 نفر از اعضای گروه طی روزهای گذشته به کشور عراق سفر کردند تا در شهرهای کربلا و نجف به ضبط جدیدترین آثار این گروه بپردازند.

اعضای این گروه در مدت زمان حضور در کشور عراق در اماکنی همچون حرم حضرت علی(ع) در نجف، حرم امام حسین(ع)، بین الحرمین، مزار شهید ابومهدی المهندس در وادی السلام، مزار شیخ طوسی در نجف، مزار میثم تمار در کوفه و مسجد سهله حضور یافته و به ضبط تصویری آثار جدید خود پرداخته‌اند تا در مناسبت‌های پیش رو منتشر شود.

رحیم قربانی در مورد این سفر به خبرنگار ایکنا گفت: اعضای این گروه به مدت یک هفته در شهرهای کربلا و نجف حضور یافت و طی این مدت توانست 12 اثر را در حرم‌های حضرت علی(ع)، حرم امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل(ع) و سایر اماکن ضبط کنند.

وی افزود: از این 12 اثر دو اثر به سفارش بنیاد بین‌المللی عاشورا و 10 اثر هم به سفارش سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ انجام شد.

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ اظهار کرد: نکته قابل ذکر در مورد این سفر آن است که بیش از دو سوم هزینه‌های سفر از سوی خود اعضا پرداخت شد. اگرچه این آثار می‌توانست در ایران هم تولید تصویری شود اما اعضای گروه پیشنهاد دادند تا با توجه به ایام خاص روزهای پایانی ماه صفر و مناسبت‌های ربیع الاول این آثار در کشور عراق تصویربرداری شود لذا مقرر شد بیش از دو سوم هزینه‌های سفر از سوی اعضای گروه تأمین شود.

قربانی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شد قبل از سفر آثار صوتی در مدح امام علی(ع)، امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع)، ادعیه و مناجات و نیز مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس تهیه شد و تصویربرداری این آثار در اماکن خاص مربوط به همان اثر تصویربرداری شد که به مرور و با تدوین نهایی شاهد پخش این آثار از شبکه‌های مختلف صدا و سیما خواهیم بود.

در ادامه تصاویری از حضور اعضای این گروه در دو شهر نجف و کربلا بارگذاری شده است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha