سعید بیژنی‌اول؛ قاری منتخب ششمین جلسه ارتقای قاریان
کد خبر: 3988611
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷

سعید بیژنی‌اول؛ قاری منتخب ششمین جلسه ارتقای قاریان

ششمین جلسه از سیزدهمین دوره ارتقای قاریان ممتاز قرآن کریم، به صورت نیمه حضوری و با برقراری ارتباط دوسویه و برخط تصویری با قاریان شرکت‌کننده، به میزبانی شورای عالی قرآن برگزار شد.

به گزارش ایکنا، ششمین جلسه از سیزدهمین دوره ارتقای قاریان ممتاز قرآن کریم، چهارشنبه ۱۳ مردادماه از ساعت ١٨ تا ٢٠ به صورت نیمه حضوری و با برقراری ارتباط دوسویه و برخط تصویری با قاریان شرکت کننده، به میزبانی شورای عالی قرآن برگزار شد.

در این جلسه که با دبیری محمودرضا بیژنی‌اول قاری ممتاز کشور همراه بود، کریم دولتی و نصرت‌الله حسینی از استادان و داوران بین المللی به ارائه نکات فنی و مفاهیمی و تحلیل قرائت قاریان پرداختند.

سعید بیژنی‌اول از خراسان رضوی و محمدعلی عنبری از گیلان با پخش تلاوت تصویری و سعید شاملو به صورت حضوری، قاریانی بودند که هر سه نفر آیات ۳۵ تا ۳۸ سوره نور را تلاوت کردند.

تلاوت سعید بیژنی‌اول از نظر کارشناسان این جلسه با کسب نصاب لازم به عنوان تلاوت منتخب ششمین جلسه ارتقا معرفی شد.

در بخش دیگری از این جلسه، قسمت ششم برنامه تصویری «آموزش تکیه‌های صوتی کلمات قرآن» با تدریس مهدی حسنی، حافظ کل قرآن و مؤلف کتاب میزان‌القرائه پخش شد.

پایان‌بخش این جلسه، قرائت دعای ختم قرآن از سوی مصطفی یادگاری از قاریان ممتاز تهران بود.

سیزدهمین دوره جلسات ارتقای شورای عالی قرآن، روزهای چهارشنبه به صورت هفته در میان، دو ساعت پیش از اذان مغرب برگزار می شود و فیلم کامل جلسات با فاصله چند روز در صفحه مجازی شورا در تارنمای آپارات بارگذاری می‌شود.

انتهای پیام
captcha