طرح تلفنی حفظ قرآن کریم ویژه جهادگران جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود
کد خبر: 3989053
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
با محوریت حفظ جزء سی قرآن کریم؛

طرح تلفنی حفظ قرآن کریم ویژه جهادگران جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود

طرح تلفنی حفظ قرآن کریم «مشکوة» با محوریت حفظ جزء سی قرآن کریم ویژه جهادگران جهاد دانشگاهی و خانواده ایشان به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاد دانشگاهی به مناسبت چهل و یکمین سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی، طرح تلفنی حفظ قرآن کریم ویژه جهادگران و خانواده محترم ایشان را به صورت غیرحضوری و از طریق تلفنی با محوریت حفظ جزء سی قرآن کریم و با هدف ایجاد بستری مناسب به منظور انس و الفت جهادگران محترم و خانواده محترم ایشان، با قرآن كریم و مفاهیم والای آن برگزار کند.
از جمله اهداف این طرح می‌توان به ایجاد بستری مناسب به منظور انس و الفت جهادگران و خانواده محترم ایشان با قرآن كریم و مفاهیم والای آن، ارج نهادن به فعالیتهای قرآنی و تشویق اعضاء جهاد دانشگاهی و ایجاد حرکتی پویا و رو به رشد جهت ارتقای فرهنگ قرآنی کشور اشاره کرد.
مخاطبان این طرح، اعضاء جهاد دانشگاهی (شامل اعضای رسمی، پیمانی و قراردادی (تمام وقت) جهاد دانشگاهی) و خانواده جهادگران (شامل همسر و فرزندان و پدر و مادر جهادگر) هستند. همچنین خواهر و برادران مجرد جهادگران مجرد، می‌توانند در طرح شرکت کنند.
این طرح در دو رده‌ سنی زیر 18 سال و بالای 18 سال با گروه مخاطبان به شرح زیر برگزار می‌شود:

طرح تلفنی حفظ قرآن کریم ویژه جهادگران جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود

نحوه اجرا

بعد از شناسایی مخاطبان و ثبت نام آنان از طریق پایگاه اینترنتی، تعیین سطح فراگیران از سوی پشتیبانان طرح انجام می‌شود و بر اساس برنامه آموزشی، هفته‌ای سه مرتبه در روزهای زوج یا فرد با فراگیران تماس تلفنی گرفته می‌شود. مدت زمان اختصاصی به هر فراگیردر هر تماس، ۱۵ دقیقه خواهد بود که در این مدت، بخش‌های جدید را براساس توانایی فراگیر به وی آموزش می‌دهند و مباحث قبلی از فراگیران پرسیده و اشکالات برطرف می‌شود، و در نهایت مرور محفوظات قبلی برای جلوگیری از فراموشی صورت می‌گیرد.

زمانبندی اجرای این طرح به شرح ذیل اعلام شده است:
زمان ثبت نام: 16 مرداد ماه لغایت 31 مرداد ماه 1400
زمان اجرا: 6 شهریور ماه لغایت 15 آبان ماه 1400
مدت زمان ترم: 2.5 ماه
میزان تماس تلفنی: هفته ای سه بار از طرف پشتیبان
زمان تماس: بر اساس هماهنگی با فراگیر خواهد بود
زمان آزمون اولیه: 15 آبان ماه 1400
زمان آزمون دوم: هفته سوم آبان ماه 1400

نحوه ارزیابی حافظان

در پایان ترم، آزمون یکبار از طریق پشتیبان بر اساس دستورالعمل‌های استاندارد گرفته می‌شود و بار دوم از سوی یکی از اساتید مطرح حفظ و به صورت تصویری انجام خواهد شد.

طرح تلفنی حفظ قرآن کریم ویژه جهادگران جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام از طریق این لینک اقدام کنند یا با شماره دبیرخانه طرح به شماره 66402882-021 تماس بگیرند. بعد از اتمام دوره و با نظر پشتیبانان طرح، از فراگیرانی که پیشرفت قابل توجهی را داشته باشند، تقدیر به عمل آید. 

انتهای پیام
captcha