کمک مخفیانه میلیونر اماراتی به برنامه امنیت غذایی رژیم صهیونیستی
کد خبر: 3989081
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶

کمک مخفیانه میلیونر اماراتی به برنامه امنیت غذایی رژیم صهیونیستی

یک وبسایت اقتصادی در رژیم صهیونیستی در گزارشی از کمک چندمیلیون دلاری یک سرمایه‌گذار اماراتی به برنامه امنیت غذایی اسرائیل از سال 2018 تا‌کنون خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از تی ار تی عربی، وب‌سایت کلکالیست (calcalist)، که مختص امور اقتصادی در رژیم صهیونیستی است، گزارش کرد که یک میلیونر اماراتی سه سال پیش از بزرگ‌ترین حامیان یکی از برنامه‌های امنیت غذایی در رژیم صهیونیستی بوده است.

این وب‌سایت اقتصادی اسامی 5 اهداکننده برتر در پروژه عظیمی را که 18 سال پیش در رژیم صهیونیستی آغاز شده، فاش کرد. یکی از مهم‌ترین این افراد، محمد العبار، میلیونر اهل امارات متحده عربی بوده است. ادعا شده که این پنج نفر به طور مخفیانه حدود 170 میلیون دلار به هزاران خانواده اسرائیلی کمک کرده‌اند که از گرسنگی و فقر رنج می‌برده‌اند.

العبار، رئیس هیئت‌مدیره بزرگ‌ترین شرکت املاک در امارات متحده عربی یعنی شرکت «اعمار العقاریة»، صاحب برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان است.

العبار در سال 2018 پیش از عادی‌سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی به این برنامه پیوسته است. با توجه به مطالب انتشار یافته در این وب‌سایت، بزرگی این پروژه باعث شد العبار به این پروژه بپیوندد.

این وبسایت با اشاره به اینکه پنج تاجر از جمله العبر، بیش از 18 سال در زمینه تأمین مواد غذایی و بسته‌های امداد اسرائیلی از تمام بخش‌های اجتماعی، به ارزش 550 میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده‌اند، تأکید کرد که این پنج اهداکننده همچنان در حال سرمایه‌گذاری مداوم و کلان هستند. جنبش تحریم و منع سرمایه‌گذاری اسرائیل، ارائه کمک‌های مالی مخفی العبار برای سال‌ها به این رژیم اشغالگر را محکوم کرده است.

انتهای پیام
captcha