امینالله فاضلیایرانشاهی، کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله در گفتوگو با ایکنا از لرستان، گفت: آزمون دوره تربیت معلم قرآن کریم، دوشنبه، ۱۸ مرداد با شرکت ۳۰ نفر از داوطلبان با رعایت شیوهنامههای بهداشتی در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این دوره، بیان کرد: دورههای تربیت معلم قرآن کریم با هدف شناسایی و تربیت نیروهای مستعد جهت تدریس در رشتههای مفاهیم، روخوانی و روانخوانی، تجدید، صوت و لحن، قرائت، آشنایی و انس کودکان با قرآن کریم ی آموزشی برگزار میشود.
فاضلی با بیان اینکه شرکتکنندگان در این آزمون به شرط احراز نمره قبولی پس از اعلام نتایج و کسب موفقیت در آزمونهای شفاهی در کلاسهای این دوره شرکت خواهند کرد، ادامه داد: مربیان این دوره پس از موفقیت در آزمونهای پایانی، ضمن اخذ گواهینامه معتبر تربیت معلم قرآن کریم از سوی سازمان تبلیغات اسلامی، بهعنوان معلمان دورههای قرآنی در مؤسسات قرآنی و خانههای قرآن شهری و روستایی به تدریس خواهند پرداخت.
انتهای پیام