پیکر شهید مدافع حرم «عین‌اله مصطفایی» در کرج تشییع می‌شود
کد خبر: 3990854
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸

پیکر شهید مدافع حرم «عین‌اله مصطفایی» در کرج تشییع می‌شود

پیکر شهید مدافع حرم «عین‌اله مصطفایی»، ۲۶ مردادماه، همزمان با ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) به‌صورت خودرویی در محمدشهر کرج تشییع می‌شود.

پیکر شهید مدافع حرم در کرج تشییع می‌شود

سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: پیکر مطهر پاسدار شهید مدافع حرم «عین‌اله مصطفایی» که یکی از مستشاران زبده نظامی در جریان نبرد با تکفیری‌های سوریه بود و در سال ۱۳۹۴ در درگیری با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید، توسط گروه تفحص در سوریه کشف و هویت وی از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

وی افزود: مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید، روز سه‌شنبه، ۲۶ مردادماه، همزمان با ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی به‌صورت خودرویی از ساعت ۸ صبح از مقابل منزل شهید واقع در محمدشهر کرج آغاز و از ساعت ۱۰ از میدان سپاه به سمت آستان مقدس امامزاده حسن(ع) تشییع و در این بقعه متبرکه به خاک سپرده خواهد شد.

شهید مدافع حرم «عین‌اله مصطفایی» یکی از مدافعان حرم اهل کرج بود که پس از شهادت، پیکرش در منطقه ماند و در شمار شهدای مدافع حرم مفقودالاثر قرار گرفت و سرانجام پیکر مطهرش محرم امسال در منطقه قراصی(حلب) شناسایی و کشف شد.

یادآور می‌شود، آیین وداع با پیکر شهید مدافع حرم «عین‌اله مصطفایی» روز دوشنبه، ۲۵ مردادماه همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد پنج‌تن آل عبا در اسلام‌آباد کرج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha