دعوت «مجید بنی‌فاطمه» از قاریان قرآن و تأکید بر تلاوت جمعی در هیئات + فیلم
کد خبر: 3992137
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱

دعوت «مجید بنی‌فاطمه» از قاریان قرآن و تأکید بر تلاوت جمعی در هیئات + فیلم

بنی‌فاطمه، مداح و ذاکر اهل بیت(ع) در جمع عزاداران حسینیه ریحانةالحسین ضمن دعوت از قاریان قرآن برای حضور در این مراسم، خطاب به حاضران و با اشاره به جدا نشدن قرآن و عترت از یکدیگر، خواستار شد تا در مناسبت‌های بعدی، قاریان در این مراسم حضور یافته و تلاوت دسته‌جمعی صورت گیرد.

 تأکید «مجید بنی‌فاطمه» بر تلاوت قرآن در هیئات

به گزارش ایکنا، مجید بنی‌فاطمه، ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین در حسینیه ریحانة الحسین(س)، عزاداران را به توجه به قرآن کریم در کنار عترت توصیه کرد و گفت:

«پیغمبر(ص) که جان عالم به فدای او باد، به امت خود وصیت کردند که دو چیز را در بین امت به امانت می‌گذارند. آن دو چیز قرآن و عترت است. اینکه الان در خانه امام حسین(ع) هستیم، خوب است و ان‌شاءالله همچنان در این خانه باشیم، اما از قرآن و قرآن خواندن غافل نشویم. ما از روزی که بنای این جلسه را گذاشتیم از قراء برجسته کشور دعوت کردیم تا تلاوت داشته باشند و شما نوجوانان و جوانان هم این فرصت حضور قاریان را غنیمت بشمارید و وقتی این عزیزان روی منبر می‌نشینند و تلاوت دارند، شما هم با جان و دل گوش دهید و قاری را تشویق کنید. ان‌شاالله در دهه‌ محرم و ایام فاطمیه که همه جمعیت حضور یافته‌اند با حضور قاریان که اینجا تشریف آورده‌اند به صورت دسته‌جمعی همه با هم، قرآن تلاوت کنیم.»

فیلم این سخنان را در ذیل ببینید.

انتهای پیام
captcha