فراخوان پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان در امارات
کد خبر: 3992196
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

فراخوان پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان در امارات

زمان ثبت نام برای پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن «شیخه فاطمه بنت مبارک» ویژه بانوان در امارات اعلام شد.

به گزارش ایکنا به نقل از البیان، ابراهیم محمد بوملحه، مشاور حاکم دبی در امور فرهنگی و رئیس کمیته هماهنگی جایزه بین‌المللی قرآن دبی گفت که مسابقه قرآن شیخه فاطمه بنت مبارک یکی از برنامه‌های اصلی این مرکز محسوب می‌شود.
 
وی افزود: برگزاری پنجمین دوره این مسابقه بین‌المللی به دلیل بیماری کرونا و تدابیر پیشگیرانه‌ای که بسیاری از کشورها به اجرا درآورده بودند، به تأخیر افتاد. اما با آغاز سال جدید و پس از موفقیت بیست و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم آقایان که در ماه رمضان گذشته برگزار شد، کمیته هماهنگی جایزه بین‌المللی قرآن کریم دبی تصمیم گرفت پنجمین دوره مسابقه قرآن شیخه فاطمه بنت مبارک ویژه بانوان را نیز برگزار کند.
 
بوملحه اظهار کرد: بانوانی در این مسابقه شرکت می‌کنند که یا از طریق مراجع رسمی کشورهای خود معرفی شده‌اند و یا مقیم امارات هستند، به شرط آنکه تابعیت رسمی و یا اقامت قانونی کشوری را که به نمایندگی از آن شرکت می‌کنند، داشته باشند. همچنین سن بانوان شرکت‌کننده نباید بیشتر از 25 سال باشد و حافظ کل قرآن همراه با تجوید باشند.
 
وی زمان ثبت نام مسابقات قرآن بانوان را 15 سپتامبر 2021 (24 شهریور) اعلام کرد و افزود: داوطلبان می‌توانند از طریق پست الکترونیک info@quran.gov.ae یا quran@eim.ae در این مسابقه ثبت نام کنند.
گفتنی است، «زینب فیضی» حافظ ۸ ساله قرآن کریم به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران و به‌عنوان خردسال‌ترین شرکت‌کننده در چهارمین دوره از این مسابقات که سال 98 برگزار شد؛ شرکت کرد اما حائز رتبه‌ای نشد.
انتهای پیام
captcha