هفته دولت فرصت مغتنمی برای مرور عملکردها و بیان دستاوردهای نظام است
کد خبر: 3992535
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶

هفته دولت فرصت مغتنمی برای مرور عملکردها و بیان دستاوردهای نظام است

فرماندار ویژه کرج با صدور پیامی هفته دولت را فرصتی مغتنم برای مرور عملکردها و ترسیم آینده‌ای روشن خواند.

هفته دولت فرصت مغتمنی برای مرور عملکردها و بیان دستاوردهای نظام است

به گزارش ایکنا از البرز، غفور قاسم‌پور، فرماندار ویژه کرج با صدور پیامی هفته دولت را فرصتی مغتنم برای مرور عملکردها و ترسیم آینده‌ای روشن خواند.

در پیام فرماندار کرج آمده است:

«ملت ما، ملت امام حسین(ع) است و ایرانیان حافظان مکتب و فرهنگ عاشورا که بعد از گذشت هزار و چهارصد سال تا به عصر امروز، خانواده‌های حسینی با علم و بیرق‌های سیاه در سوگ سرور و سالار شهیدان ادامه‌دهنده مکتب امام حسین(ع) و ایستادگی در برابر ارزش‌ها و آرمان‌های دینی هستند؛ همان مسیری که دولتمردان انقلاب اسلامی، «شهیدان رجایی و باهنر» با سیره، روش و منش برگرفته از نهضت آزادی‌خواهی عاشورا، بی‌ادعا مسیر خدمت به ملت را تا آخرین نفس تفسیر کردند، این مقطع تاریخی را ایستگاهی برای توقف، تورق و بازخوانی تاریخ مکتبی دو تن از دولتمردان نظام جمهوری اسلامی «رجایی و باهنر» از شهدای انقلاب اسلامی می‌دانیم.

وی در ادامه آورده است: درنگی بر وقایع هشتم شهریورماه سال 60 یادآور سالروز جنایت استکبار، حمله بی‌رحمانه به دفتر نخست وزیری و شهادت رئیس جمهور و نخست وزیر انقلابی، جمهوری اسلامی است. از آن روز تا به امروزحرکت در مسیر انقلاب با تمامی فرازها، تهدیدها و تحریم‌ها با رهنمودهای داهیانه بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری، در گام دوم انقلاب ادامه دارد.

در این پیام آمده، هفته دولت، زمانی برای مرور عملکردها و فرصتی برای بازشناسی دولتی برگرفته از جنس ملت است و چه فرصتی مغتنم‌تر از تقارن هفته دولت برای تقدیم اقدامات دولتمردان به ملت و ترسیم آینده‌ای روشن فرا روی جوانان، مردان و زنان ایران اسلامی.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام و عرض تبریک و آرزوی توفیق برای جناب آقای رئیسی رئیس جمهور محترم دولت سیزدهم و اعضا محترم کابینه ایشان، این هفته را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد در مجموعه اداری و اجرائی کشور به ویژه خدمتگزاران دولت در استان و شهرستان شهید پرور کرج تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم، موفقیت و سربلندی همگان را در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از خداوند متعال مسئلت دارم.»

دوم تا هشتم شهریورماه هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام
captcha