دانشگاه علمی کاربردی «مشکات ولایت» کرج برای مهرماه دانشجو می‌پذیرد
کد خبر: 3993518
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

دانشگاه علمی کاربردی «مشکات ولایت» کرج برای مهرماه دانشجو می‌پذیرد

سرپرست دانشگاه مشکات ولایت کرج از پذیرش دانشجو برای ترم مهرماه خبرداد و گفت: ظرفیت عظیم دانشگاه‌ها، منابع انسانی است که باید در راستای توانمندسازی آن گام برداریم.

دانشگاه علمی کاربردی «مشکات ولایت» کرج برای مهرماه دانشجو می‌پذیرد

راحله صالحی، سرپرست دانشگاه مشکات ولایت شهرستان کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به اینکه یکی از مهمترین رویکردهای دانشگاه ولایت مهارت‌افزایی است، اظهار کرد: ظرفیت عظیم دانشگاه‌ها، منابع انسانی است که باید در راستای توانمندسازی آن گام برداریم.

وی مهم‌ترین هدف ایجاد این مرکز را ترویج همگرایی در مجموعه دستگاه‌های فرهنگی و متولیان قرآنی دانست و گفت: این مرکز یکی از برترین مراکز علمی کاربردی قرآنی کشور است که آموزش‌های تخصصی قرآنی تک پودمانی را در دستور کار قرار داده است.

این مسئول با تأکید بر اینکه باید بستری را فراهم کنیم تا دانشجو بتواند خلاقیت خود را شکوفا کند، افزود: در این مرکز به دنبال شناسایی، پرورش و تجاری‌سازی استعدادهای دانشجویان هستیم چون آموزش عالی نمی‌تواند به تنهایی نیازهای دانشجو و جامعه را پاسخ بدهد.

صالحی در ادامه از پذیرش دانشجو در رشته‌های خبرنگاری، تربیت مربی پیش‌دبستانی، تربیت مربی قرآن کریم، امور فرهنگی، مدکاری اجتماعی خانواده، مددکاری اجتماعی اورژانس، مروج اندیشه و تربیت اسلامی، تربیت مربی امور کودک و نوجوان در مقطع کاردانی، تربیت مبلغ قرآن کریم، مدیریت امور فرهنگی برنامه‌ریزی فعالیت‌های قرآنی و مذهبی، مدیریت امور فرهنگی برنامه ریزی امور فرهنگی، مددکاری اجتمای با گرایش خانواده برای ترم مهرماه 1400 خبر داد و گفت: ما برای تحقق اهداف خود بیانیه گام دوم انقلاب را سرلوحه کار قرار داده‌ایم تا نیازهای اجتماعی و فرهنگی جامعه را که مدت‌هاست آموزش عالی از آن مغفول مانده است را بار دیگر احیا کنیم.

سرپرست دانشگاه مشکات ولایت کرج در پایان گفت: متقاضیان برای ارائه مدارک مورد نیاز شامل کپی تمام صفحات شناسنامه، کپی کارت ملی، کپی کارت پایان خدمت(آقایان)، کپی مدرک دیپلم(مقطع کاردانی) و کپی مدرک کاردانی(مقطع کارشناسی) به آدرس سه راه حسن آباد، بوعلی ۱۶، جنب مسجد جامع امام حسین(ع) مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۵۶۶۱۰۰ داخلی ۴۰-۴۱-۳۵ و ۳۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha