حماس و جهاد اسلامی: عباس به خون شهدای ملت فلسطین خیانت کرد
کد خبر: 3993930
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷

حماس و جهاد اسلامی: عباس به خون شهدای ملت فلسطین خیانت کرد

گروه‌های مقاومت فلسطین دیدار شب گذشته میان محمود عباس و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را خیانت به خون شهدا و خنجری به پشت ملت فلسطین توصیف کردند.

به گزارش ایکنا، عبداللطیف القانوع، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) تأکید کرد، دیدار محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان با بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خنجری به پشت ملت فلسطین و فداکاری‌های آن و خیانت به خون شهداست.

وی افزود: عباس با کنارگذاشتن ارزش‌های ملی و تلاش برای بزک کردن چهره رژیم اشغالگر بیش از پیش به انحطاط خود ادامه می‌دهد.
سخنگوی حماس با تأکید بر اینکه اقدام محمود عباس مورد تأیید ملت فلسطین نیست، از همه ملت فلسطین و گروه‌های آن خواست جبهه‌ای را در مخالفت با این رفتار ننگین محمود عباس تشکیل دهند.

سامی ابوزهری، یکی از رهبران حماس نیز دیدار محمود عباس با گانتز را خطرناک خواند و گفت: این دیدار نشان می‌دهد تشکیلات خودگردان برای خون شهدای ملت فلسطین ارزشی قائل نیست و حجم همکاری امنیتی خود با دشمن اشغالگر را تا چه اندازه بالا برده است.

وی تأکید کرد: رئیس تشکیلات خودگردان با این کار خود به قیمت رابطه با اسرائیل به منافع ملت فلسطین پشت کرده است.

جنبش جهاد اسلامی نیز تأکید کرد، دیدار عباس با گانتز در شرایطی که رژیم اشغالگر دست از جرایم و تجاوز خود به ملت فلسطین برنداشته است، خنجری به پشت ملت فلسطین بود.

بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان در شهر رام الله در کرانه باختری دیدار کرد.

این نخستین دیدار میان دو مقام صهیونیستی و فلسطینی پس از سال‌ها قطع مذاکرات میان دو طرف بوده است.

حسین الشیخ، وزیر امور دینی تشکیلات خودگردان و عضو کمیته مرکزی جنبش آزادی بخش ملی فلسطین در بیانیه‌ای گفت که دیدار میان عباس و گانتز روابط میان فلسطین و رژیم صهیونیستی را در همه جوانب بررسی کرده است.

انتهای پیام
captcha