آیت‌الله قاسم: اسرائیل بدترین پشتیبان و همنشین است
کد خبر: 3994581
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲

آیت‌الله قاسم: اسرائیل بدترین پشتیبان و همنشین است

آیت الله عیسی قاسم در واکنش به آغاز به کار نخستین سفیر بحرین در سرزمین‌های اشغالی، رژیم صهیونیستی را بدترین پشتیبان برای دولت بحرین دانست.

به گزارش ایکنا؛ آیت الله عیسی قاسم رهبر جمعیت الوفاق بحرین در توییتی نوشت: آیا موضع متکبرانه بحرین در برقراری روابط صمیمیانه با رژیم صهیونیستی (دشمن امت اسلامی) و اعلام آغاز به کار رسمی سفیر آن در سرزمین‌های اشغالی، نشان دهنده این است که برای بحرین هیچ پشتیبان مورد اعتمادی به جز اسرائیل باقی نمانده است؟

اسرائیل بدترین پشتیبان و همنشین است. آیا اسرائیل معتبرترین پشتیبان روی زمین (برای بحرین) است؟

خالد یوسف الجلاهمه، سفیر بحرین در سرزمین‌های اشغالی روز گذشته (سه‌شنبه) در توییتی نوشت: خوشحالم که اعلام کنم امروز به تل‌آویو می‌رسم تا کار خود را به عنوان اولین سفیر پادشاهی بحرین در کشور اسرائیل آغاز کنم.

آیت الله عیسی قاسم: اسرائیل بدترین پشتیبان و همنشین است / اماده

حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس امروز چهارشنبه، تعیین سفیر بحرین در تل‌آویو با وجود تداوم محاصره غزه، شهرک‌سازی و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را محکوم کرد.

قاسم گفت که تعیین سفیر بحرین در تل‌آویو بیانگر اصرار رژیم این کشور بر اشتباه ملی است که با امضای توافقنامه عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر، مرتکب شد.

بنابر گزارش خبرگزاری فلسطینی سما، سخنگوی حماس گفت که تعیین سفیر بحرین در تل‌آویو به منزله حمایت آشکار و شراکت کامل با رژیم اشغالگر در سیاست‌ها و جنایت‌های آن است.

 رژیم صهیونیستی اواسط ژانویه گذشته ایتای تاگنر را به عنوان کاردار سفارت این رژیم در منامه تعیین کرد.

رژیم صهیونیستی و بحرین سپتامبر ۲۰۲۰ توافقنامه سازش موسوم به توافقنامه ابراهیم را تحت نظارت دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا امضا کردند.

انتهای پیام
captcha