مستند «فردا از راه می‌رسد» در شهرستان دشتی تولید شد
کد خبر: 3995754
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی:

مستند «فردا از راه می‌رسد» در شهرستان دشتی تولید شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی از تولید مستند نیمه بلند «فردا از راه می‌رسد» در شهرستان دشتی خبر داد و گفت: این مستند به کارگردانی کامران رحیمی، روایت زندگی مادر شهیدی است که هر روز بر مزار پسر شهید خود حاضر می‌شود.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حمید زارعی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی از تولید مستند نیمه بلند «فردا از راه می‌رسد»، خبر داد و گفت: مستند «فردا از راه می‌رسد» روایتی از قصه دلتنگی مادر یک شهید به نام دِی (مادر) علی و نگاهی متفاوت به زندگی اوست که به مدت ۳۵ دقیقه در شهرستان دشتی تولید شده است.

زارعی با بیان اینکه کامران رحیمی از جوانان هنرمند شهرستان کارگردان این مستند است، اظهار کرد: علی لاوری منفرد فیلمبردار، مهدی فاطمیان صدابردار، سیدعظیم موسوی نژاد نورپرداز، محمدرضا وجدی مدیر تولید، کامران رحیمی و فرشته کرمی نژاد تدوین و هادی بریدانی دستیار کارگردان این اثر است.

وی افزود: خلاصه مستند در ارتباط با دِی علی است که هر روز با وجود کهولت سن برای غبارروبی عکس پسر شهیدش به گلزار شهدا می رود.

زارعی بیان کرد: این اثر علاوه بر پخش از صدا و سیما، به‌صورت اکران‌های خصوصی نیز به روی پرده خواهد رفت.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به حوزه فرهنگ و هنر داشت و همین مهم باعث زمینه رشد و ارتقای سطح کیفی و کمی فعالیت‌ها را در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری شهرستان فراهم کرد.

زارعی تصریح کرد: انجمن سینمای جوانان شهرستان در چند سال اخیر اقدامات شایسته و ارزنده ای را انجام داده که موجب گرایش جوانان برای تولید فیلم شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی از تمام عوامل مستند «فردا از راه می‌رسد» تقدیر کرد و بیان کرد: این اداره آماده هرگونه همکاری و حمایت با هنرمندان است.

کامران رحیمی متولد سال 1373 در شهر خورموج شهرستان دشتی است. وی در سال ۱۳۹۶ نخستین اثر خود را در قالب فیلم کوتاه با عنوان «برجک» تولید کرد. فیلم کوتاه «سیاه مثل سیاه و سفید»، مستند کوتاه «یورد» از دیگر آثار تولید شده این هنرمند جوان  است. رحیمی همچنین موزیک ویدیوهای «عاشق شد» و «نغمه شادی» اثر مهدی جمالی را کارگردانی کرده است. تدوین مستند «به وقت کشتی رو انجام دادم» دیگر فعالیت هنری  این هنرمند است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha