افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی به‌مناسبت هفته دولت در بوشهر
کد خبر: 4164703
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳

افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی به‌مناسبت هفته دولت در بوشهر

طی آیینی مسئولان استانی در گلزار شهدای بهشت صادق(ص) محله فردوس منطقه یک شهر بوشهر با شهدا در نخستین روز هفته دولت تجدید میثاق کردند.

کلنگ‌زنی پروژه‌ها در شهرستان‌‌های دشتی و تنگستان به‌مناسبت هفته دولت

به گزارش ایکنا از بوشهر، احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر، امروز پنجشنبه ۲ شهریورماه، در آیین تجدید میثاق دولت‌مردان بوشهری با شهدا در نخستین روز هفته دولت، اظهار کرد: بیش از هزار و ۱۵۰ طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

نماینده عالی دولت در استان بوشهر با اشاره به این مطلب که طرح‌ها در شهرستان‌های ۱۰گانه استان بوشهر افتتاح و یا اجرایی می‌شود، افزود: میزان سرمایه‌گذاری این طرح‌ها ۲۶۹ هزار و ۹۲۶ میلیارد تومان است و توسط دولت و بخش خصوصی تأمین اعتبار شده است.

بنا به این گزارش، در نخستین روز هفته دولت گلزار شهدای بوشهر با حضور استاندار و دیگر مسئولان غبارروبی و عطرافشانی شد.

تجدید میثاق دولت‌مردان بوشهری با شهدا در نخستین روز هفته دولت

در ادامه استاندار بوشهر به‌همراه جمعی از مسئولان عمرانی و فرهنگی طی ماموریت اداری به‌منظور افتتاح و عملیات اجرایی ۱۴۴ طرح عمرانی و زیرساختی به شهرستان تنگستان سفر کرد.

احمد لطفی، فرماندار شهرستان تنگستان در آیین کلنگ‌زنی پروژه‌ها، گفت: در شهرستان تنگستان از ۱۴۴ طرح با دو هزار و ۹۷۱ میلیارد تومان اعتبار، ۱۱۵ طرح افتتاح و عملیات اجرایی ۲۹ طرح آغاز شد.

یادآور می‌شود، در شهرستان دشتی هم امروز از ۱۳۶ طرح با اعتبار ۵۱۹ میلیارد تومان اعتبار، ۱۰۳ افتتاح و عملیات اجرایی ۳۳ طرح آغاز می‌شود.

افتتاح پروژه‌های شهر خورموج

کلنگ‌زنی پروژه‌ها در شهرستان‌‌های دشتی و تنگستان به‌مناسبت هفته دولت

حامد فکوری 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha