بازداشت شعبده‌باز موهن به قرآن در الجزایر
کد خبر: 3997172
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱

بازداشت شعبده‌باز موهن به قرآن در الجزایر

پلیس امنیت ایالت تیپاسا در الجزایر از بازداشت یک شعبده باز موهن به قرآن کریم خبر داد.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از الخبر، گروه جنایی پلیس امنیت ایالت تیپاسا در الجزایر اعلام کرد که یک شعبده باز را به همراه لوازم شعبده بازی از جمله طلسم، مقادیری گیاهان دارویی، سنگ و قرآن‌هایی که مورد هتک حرمت قرار گرفته بود، بازداشت کرد.
 
شرافی عمار، ستوان اول پلیس اعلام کرد که این عملیات با استفاده از اطلاعاتی مبنی بر کلاهبرداری یک زن از طریق شعبده‌بازی و جادوگری و هتک حرمت به قرآن کریم انجام شده است.
 
وی افزود: هویت این زن کلاهبردار بلافاصله مشخص ‌و اقدامات امنیتی شدید برای مراقبت از منزل او انجام شد تا بالاخره پلیس الجزایر توانست این زن را به همراه 3 نفر از مشتریانش در داخل منزلش دستگیر کند.
 
نیروهای پلیس در این عملیات، تعدادی حرز(اوراد)، طلسم، گیاهان دارویی مورد استفاده در شعبده‌بازی و مبلغی پول که از راه جادوگری و شعبده‌بازی به دست آورده بود، ضبط کردند.
 
در این عملیات همچنین دو جلد قرآن کریم که مورد هتک حرمت قرار گرفته بود به همراه تصاویر یک شخص و سنگ‌هایی که برای شعبده‌بازی از آن استفاده می‌شود، کشف شد.
 
پس از تکمیل پرونده قضایی علیه مظنون، وی به اتهام کلاهبرداری از طریق جادوگری و با استفاده از روش‌های حیله‌گرانه برای به دست آوردن اموال دیگران و هتک حرمت به قرآن، به دادگاه منطقه معرفی شد.
انتهای پیام
captcha