برگزاری چهارمین گردهمایی رؤسا و کارشناسان قرآن، عترت و نماز سراسر کشور در مهرماه
کد خبر: 3997281
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸
مسیب‌زاده خبر داد:

برگزاری چهارمین گردهمایی رؤسا و کارشناسان قرآن، عترت و نماز سراسر کشور در مهرماه

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: چهارمین دوره گردهمایی سراسری رؤسا، کارشناسان مسئول و کارشناسان قرآن، عترت و نماز سراسر کشور در مهرماه به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

محمدرضا مسیب‌زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به محتوای جلسه رؤسای ادارات قرآن، عترت و نماز ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور، گفت: یکی از موضوعات مهم و اساسی مطرح شده در این جلسه توجه به بحث تجهیز دارالقرآن‌ها طی تفاهم‌نامه منعقد شده میان معاونت پرورشی و فرهنگی، سازمان نوسازی و تجهیزمدارس و مجمع خیرین مدرسه‌ساز بود تا در این راستا تلاش شود تا دارالقرآن‌های آموزش و پرورش با نوسازی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، پذیرای دانش‌آموزان باشد.

وی با اشاره به اینکه نقشه جانمایی مراکز دارالقرآن‌های آموزش و پرورش به تفکیک هر استان در نقشه کشور تهیه شده است که در آینده نزدیک به استان‌ها ارسال می‌شود، ادامه داد: همچنین تمهیدات چهارمین دوره گردهمایی سراسری رؤسا، کارشناسان مسئول و کارشناسان قرآن، عترت و نماز سراسر کشور در مهرماه به میزبانی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به صورت غیرحضوری فراهم خواهد شد.

مسیب‌زاده به جمع‌بندی گزارش تمام فعالیت‌های ادارات قرآن، عترت و نماز در قالب کتاب، اضافه کرد: این گزارش‌ها طی هشت سال گذشته به صورت کتابی با عنوان «زلال تربیت» جمع‌آوری شده است که به زودی در دسترس قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: حسن ختام این جلسه بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌ها و پیشنهادات رؤسای ادارات قران، عترت و نماز سراسر کشور و همچنین بحث و تبادل نظر درباره مسائل مطرح شده بود.

انتهای پیام
captcha